Lien Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 Før har han svart på en dag eller to men nå er det gått lang tid og jeg har ikke fått bekreftelse på bestilliga mi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edition Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 Snakka med han før idag! Stressa no j**** om dagen sa han! Bare å være tålmodig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aracna Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 Snakket også med han i dag.. var visst veldig hektiskt på KOED for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 Jeg har gitt opp hele koed.. Fikk aldri det jeg skulle ha, og han påsto han hadde sendt det til meg (og det er over en måned siden ++)..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zipp0 Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 Sliter med å få tak i han selv.. sendte mail på mandag men har ikke fått noe svar enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 Fra slutten av denne måneden er det ansatt enda en nordmann som skal ta seg av svenske og norske kunder, så da får dere nok svar raskere på mail/tlf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 Fra slutten av denne måneden er det ansatt enda en nordmann som skal ta seg av svenske og norske kunder, så da får dere nok svar raskere på mail/tlf Kan det vere ein som skal overta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 Jeg mente jeg leste i en eller annen tråd her om at Daniel sa at det var enda en stilling på koed og bmwE9 (lurte på og/eller spøkte med at han skulle skifte beite).. Er vel heller at det skal være to stk. som skal jobbe der i.o.m at det er såpass mange nordmenn som tyr til de.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 bmwE9 hadde nok vært rett mann på rett plass tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 skal være to ja, kanskje tre etterhvert og om det er behov. JEg vet hvem som skal begynne, han har ikke mer enn 2-3 innlegg her, men mer på BMWCCN.. Min beste venn er han og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAL_535i Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 Jeg snakka med Daniel 30. Mai, virket som om det var nok å gjøre. Han sendte meg varene 31. mai, og jeg fikk de levert på døra dagen etterpå. NICE Daniel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 Før har han svart på en dag eller to men nå er det gått lang tid og jeg har ikke fått bekreftelse på bestilliga mi. Har ikke banken din trekt kredittkortet ditt, er ikke varene sendt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 Jeg har gitt opp hele koed.. Fikk aldri det jeg skulle ha, og han påsto han hadde sendt det til meg (og det er over en måned siden ++)..... Pakkesporing? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 Skal sende han en mail og høre om han har det nummeret.. Er ikke noen økonomisk krise, jeg fikk en annen ting som jeg ikke hadde bruk for, men er jo litt irriterende da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 Du bor jo ikke akkurat lokalt Da jeg var i forsvaret i Bardufoss i 10mnd, og da jobbet som IT-assistent, så bestilte jeg en god del herfra og derfra fra disse søringan (), og det tok jo tusen år selv med den normale posten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå