Gå til innhold

Seriøse Selgere/brukere


MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

La inn et "vinner" bud på en tid-satt budrundte på turbogrenrør som soberg skulle selge. budrunden gikk ut 24.00 aktuelle dato, soberg solgte til bud som ble gidd langt over denne tidsfristen. Siste pm eg fikk fra han var at han hadde motatt bud og skulle oppdatere meg. Det kaller eg userriøst og XXXXXX irriterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solgte en original MK3 navigasjon spiller til "318 Touring 04" for ca et halvt år siden. Ikke fått en krone enda. Fått en falsk fullmakt som jeg ikke får innløst fordi underskrift ikke stemmer med det som er i banken. Har også fått gjentatte lovnader om att han skal ordne opp. Dette går på att han skal overføre penger, samt att han har snakket med banken slik att jeg kan hente pengene der, men har ikke sett ei krone enda. Ikke send noe til denne karen før du har pengene på konto!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dårlig erfaring med wicky124

useriøs kar. skulle kjøpe skinn interiør av han, snakket med han i går og avtalte at jeg skulle hente det idag.

så sendte han meg en meldig idag at en annen kar skulle hente det og betale 200kr mer...

selvom vi hadde avtalt... USERIØST

jeg ringte deg dagen før og sa VI AVTALER NÆRMERE IMORGEN ITILFELLE JEG IKKE FÅR TAK I DET NYE INTERIØRET FØRST...så ikke kom her og si at jeg er useriøs. handlet med fler her på forumet og er nok bare du som har klaget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel på HØY tid å dra frem Jonte igjen.

Har vært litt om han tidligere i denne tråden.

Mitt første inlegg her la jeg ut i feb, og starter på side 5 og saken fortsetter på side 6 og 7 for de som vil lese litt.

Samt at "Bugman" også skriver om han på side 9 og 11.

I april skrev han dette i denne tråden

Jeg har forklart deg hele saken, og pakken er sendt til deg. Jeg har også bestilt ny rute til Erlend, og håper den er i hus straks.

I Mars skrev han til meg på PM at ruten var på vei til han, og jeg skulle få den om ikke lenge.

I slutten av april sendte han en PM for å se om han hadde riktig adresse og sa at ruten hadde ankommet tollen i norge.

hvorpå jeg skrev at han hadde riktig adresse.

11 mai sa han at han skulle sende ruten til meg iløpet av morgendagen.

28 mai sendte jeg en PM og lurte på hvor den ble av ruten, den 30 mai fikk jeg dette i svar:

Har du enda ikke fått den?!

8 juni sendte jeg en til melding og sa at jeg fortsatt ikke hadde fått noe.

hørte ikke noe fra han på en stund, men

23 juli fikk jeg dette fra han:

Hei!

Jeg har fått ruten din i retur, jeg skjønner ikke hvorfor.. Men, jeg sendte det til en ny fyr som stresset veldig med å få seg rute, men ny er på vei inn til deg.

31 juli spurt jeg når denne kom da?

8 august skylder han på at tollen holder på den og at jeg får den så snart dem slipper den fri.

Det er nå 22 september, og jeg har ikke hørt noe mer.

Jeg er dritt lei fyren.

Og etter så mange klager på denne fyren fra mange her på forumet, og så mange tomme løfter fra hans side om bot og bedring, og ingenting skjer.

Så nå syns jeg det er på tide at moderatorene her på forumet gjør noe med saken.

Om de vil stenge ham ute, gi han en advarsel eller noe lignendes får være opp til dem, men noe bør snart gjøres.

Det er snart 2 år siden jeg bestillte denne ruten av han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...