Gå til innhold

Seriøse Selgere/brukere


MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

Negativ til leif harald .

Kjøpte noen felger med han, som absolutt ikkje var slik han forrtalte. Alle felgane var bulka og høgdekast i( ikkje alle like mykje men likevel, ene felgen er boss)

Han sa heller ingenting om at de hadde vore "pussa" opp igjen..

Og utifrå prisen han skulle ha, som eg betalte skulle felgane vere i god stand! Har prøvd å få tak i han, men han svarer ikkje.

Kjøpte noen felger av han jeg også, han lovet att de skulle være strøkene.

men de var kantkjørte som bare f...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte vist nok komplett "ferrita" eksos til e30 316/318, men var helt orginalt eksos annlegg med kun på sveist anna bak potte, han mente også at det var nytt! men det var brukt, å han sa det hadde kosta 6000,- Jeg betale 2000,-

Å jeg får ikke tilbake pengene mine eller noe, selv om jeg har det på melding der han skrier at det er et komplett nytt ferrita eksos annlegg! Han svarer ikke på meld lengere heller.

Så nå sitter jeg her med 2 stykk orginale eksosannlegg! :(

SÅ IKKE HANDLE AV Kimmern90

Har også hele navnet hans, så hvis noen lurer på det kan dere sende PM til meg, han holder ihvertfall til på Otta i oppland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte vist nok komplett "ferrita" eksos til e30 316/318, men var helt orginalt eksos annlegg med kun på sveist anna bak potte, han mente også at det var nytt! men det var brukt, å han sa det hadde kosta 6000,- Jeg betale 2000,-

Å jeg får ikke tilbake pengene mine eller noe, selv om jeg har det på melding der han skrier at det er et komplett nytt ferrita eksos annlegg! Han svarer ikke på meld lengere heller.

Så nå sitter jeg her med 2 stykk orginale eksosannlegg! :(

SÅ IKKE HANDLE AV Kimmern90

Har også hele navnet hans, så hvis noen lurer på det kan dere sende PM til meg, han holder ihvertfall til på Otta i oppland

Jeg kjøpte noen ispigghjul av Kimmern, og min opplevelse var meget bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte vist nok komplett "ferrita" eksos til e30 316/318, men var helt orginalt eksos annlegg med kun på sveist anna bak potte, han mente også at det var nytt! men det var brukt, å han sa det hadde kosta 6000,- Jeg betale 2000,-

Å jeg får ikke tilbake pengene mine eller noe, selv om jeg har det på melding der han skrier at det er et komplett nytt ferrita eksos annlegg! Han svarer ikke på meld lengere heller.

Så nå sitter jeg her med 2 stykk orginale eksosannlegg! :(

SÅ IKKE HANDLE AV Kimmern90

Har også hele navnet hans, så hvis noen lurer på det kan dere sende PM til meg, han holder ihvertfall til på Otta i oppland

Jeg kjøpte noen ispigghjul av Kimmern, og min opplevelse var meget bra.

Han virka veldig ålreit, han ordna porto osv til en grei pris, men når jeg sa at eksosannlegget var orginalt å ikke ferrita! da slo han seg helt vrang, lover og regler gjeller ikke for han tror han ihvertfall! så nå har jeg 2orginal eksos annlegg! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

///mody mener jeg er useriøs!Vil bare advare andre mot å avtale noe med han her! På mld så skrev han at hvis jeg kom med 4000,- var felgene mine. Planla å dra oppover, og plutselig så skulle han sjekke litt mer ang pris. 1 time etter tikker det inn en mld der det står at han har fått inn bud på 8000,- for felgene. Høres litt mistenkelig ut og useriøst ut.

Så da selges felgene for hbo 8000,-

Skriver ikke dette for å ødelegge, men en liten heads up for andre som kanskje planlegger en tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...