Gå til innhold

Seriøse Selgere/brukere


MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

solgte btr til bmwe34 og ingenting og klage på god handel=)

kjøpte frontfanger av bmwgutt tror d var det han hette, gikk finnt det også, litt treg på postgang til harstad men ingenting annet

har solgt til fler og kjøpt hos fler og ingen negativt og utsette på di handlene jeg har gjennnomført

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Byttet felger med intergrale8v, gikk meget fint.

Kjøpte btr av fatboy, fikk den nesten før jeg hadde betalt.

Kjøpte lmm av jcboska gikk og meget greit.

Dette blir veldig OT, men hva kommer det av at du bruker bildet som jeg har lagt ut av min bursdagsgave som avartarbilde!?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Byttet felger med intergrale8v, gikk meget fint.

Kjøpte btr av fatboy, fikk den nesten før jeg hadde betalt.

Kjøpte lmm av jcboska gikk og meget greit.

Dette blir veldig OT, men hva kommer det av at du bruker bildet som jeg har lagt ut av min bursdagsgave som avartarbilde!?!?

Nei men.. er det noe rart det blir krig? sigh :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare hyggelig at han synes bildet mitt var så bra at han ville bruke det, ikke misforstå. Men hvis jeg skulle gjort det samme så hadde jeg sendt en pm til vedkommende som eier bildet først. Kos deg med bildet du BMWE34, jeg har jo tross alt originalen stående på hylla! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har handlet litt av Jonte tidligere, og har lest en del om han i etterkant også.

Slik som jeg oppfatter det er det omtrent 50/50 sjans for at det man får passer eller er i bra stand.

Og om det ikke skulle passe eller være i bra stand, så er det omtrent 0,01% sjanse for at denne karen kommer til å ordne opp.

Kommer kun med tomme løfter og løgn.

Kjøpte litt forskjellig interiør deler samt en bakrute til cabben.

(Han hadde en tråd tidligere hvor han solgte en del småting samt bakruter)

Jeg trengte ny rute, og kjøpte en av han.

Omsider kom tingene i posten etter mye om og men (han skyldte på tollen og mye rart)

Da jeg satt i gang og skulle bytte ruten viste det seg at den jeg fikk ikke passet, var 1,5-2 cm for smal.

Fortalte til Jonte at den ikke passet, og joda, han skulle ordne opp i det, det var ikke noe problem.

Etter en uke spurte jeg om hva som skjedde. Og da var nye ruten på vei, og alt var i orden

1 mnd etterpå og fortsatt ingen rute i posten sa han at han hadde fått den, men hadde ikke hatt tid til å gå i posten med den enda.

Dette er ca 6 mnd siden, og fortsatt ikke noe rute.

Han har sluttet å svare på pm, mail og msn.

Så min konklusjon på denne karen er at man bør holde seg LANGT unna han.

Hvis man ikke liker å gamble litt da.... 1/2 er ikke så gale det :P

Skulle ikke tro at en person som er en så aktiv bruker på nettforum oppførte seg slik.

Edit: fjernet den delen jeg ikke hadde noe hold i, som kun var spekalusjoner fra min side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi burde så absolutt få et eget sted her på bimmers med svartelistede folk.

Man kan jo seff lage en ny brukerkonto, men de fleste som handler her er sikkert litt mer skeptisk når det er en bruker med få innlegg.

Man vil sikkert minske antall svindel saker her inne ved en slik ordning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erlend P - Jeg har sendt en ny rute til deg for lenge siden, du kan ikke mene å si at du ikke har mottatt den?

Din teori om rute, betaling - ny rute til meg selv, og alt det der søppla er bare piss.. Særlig siden du ville ha en blank rute, og jeg selv har montert en tonet versjon.. :)

Dessuten, så har jeg skiftet msnadresse, og det vet du om, du vet tilogmed den nye adressen min, men du har ikke lagt meg til. Du har aldri sendt meg epost heller.

Jeg har snakket med leverandøren selv, og han sendte meg ny rute gratis, så det er ikke noe problem det. Denne videresendte jeg til deg. Derimot, har jeg ikke mottatt noen rute hos deg i retur, som jeg må sende tilbake til leverandøren.

Det var 1 til rute, som ikke passet heller, fordi den var for liten, han har fått ny rute han også, og alt er bra.

Grunnen til at ruten var for liten er fordi leverandøren prøvde å få mere strekk i rutene, så dem ikke skulle bølge seg. At det har tatt tid før du fikk ruten, det beklager jeg, men jeg ikke gjøre noe med at tollen bruker lang tid på det.

Jeg har ikke hørt noe fra deg, og jeg har sendt deg en ny rute for LENGE siden, den er ikke kommet i retur eller noe. Så jeg regnet sterkt med at ting var kommet i orden.

Bugman - Jeg har sendt deg bilde av den listen via PM her på Bimmers, linken fungerer perfekt for meg, så jeg skjønner ikke hvordan du ikke kan se den? Jeg kan godt ta nye bilder til deg jeg. Bare gi meg en mail adresse jeg kan sende dem på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...