Gå til innhold

Seriøse Selgere/brukere


MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

Til Jonte:

Kjøpte en rute av deg for lenge siden,men har ikkje fått montert

den enda. Så viss denne ikkje passer(skal prøve å få målt den i helga) da rekner eg med at eg kan sende deg denne i retur og få en ny som passer?!

Thanks!

Ja, selvsagt..

Men, du kjøpte rute såpass seint at de problemene med at dem var for små, dem er borte.. Ruta passer nok veldig bra skal du se.. Om ikke, så sier du bare ifra, så kontakter jeg leverandøren, også ordner det seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Jonte:

Kjøpte en rute av deg for lenge siden,men har ikkje fått montert

den enda. Så viss denne ikkje passer(skal prøve å få målt den i helga) da rekner eg med at eg kan sende deg denne i retur og få en ny som passer?!

Thanks!

Ja, selvsagt..

Men, du kjøpte rute såpass seint at de problemene med at dem var for små, dem er borte.. Ruta passer nok veldig bra skal du se.. Om ikke, så sier du bare ifra, så kontakter jeg leverandøren, også ordner det seg :)

Goe greier Jontis,skal få målt den i helga i tilfelle :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpte belteputer av tage og det gikk veldig greit :D forskudsbetaling og greie

Solgte en toshiba pc til jarli! fikk forskudsbetetalt. var litt sen med å sende den, men ga beskjed til kjøper ;)

bare positivt å si jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpte en m3 vinge til e30 av "e30hansen", fikk beskjed om at denne hadde en liten sprekk i lakken, ok sa eg,

betalte på forskudd, pakken kom, og det samme gjorde sjokket,

knekt vinge på 2 plasser, ene foten og tuppen på den andre foten.. og utenpå der den var knekt, var det sprayet noe sort klebrig drit...

masse pm ble sendt, han skyldte på posten... var ikke rare summen, 650kr, men uansett irriterendes, bildet av vingen på bil så bra ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erlend P - Jeg har sendt en ny rute til deg for lenge siden, du kan ikke mene å si at du ikke har mottatt den?

Din teori om rute, betaling - ny rute til meg selv, og alt det der søppla er bare piss.. Særlig siden du ville ha en blank rute, og jeg selv har montert en tonet versjon.. :)

Denne ruten har jeg ikke fått nei.

Du fikk jo en annen blank rute til en kamerat av deg sammen med den sota, mulig at det var denne da?

Men det er ikke poenget, bare spekalusjoner fra et fortvilt sinn.

Dessuten, så har jeg skiftet msnadresse, og det vet du om, du vet tilogmed den nye adressen min, men du har ikke lagt meg til. Du har aldri sendt meg epost heller.

Den nye adressen din har jeg aldri hørt noe om.

Eposten kan jeg ha sendt til deg etter du har skiftet adresse, men har sendt pm til deg, og snakket med deg på msn før du skiftet adresse.

Jeg har snakket med leverandøren selv, og han sendte meg ny rute gratis, så det er ikke noe problem det. Denne videresendte jeg til deg. Derimot, har jeg ikke mottatt noen rute hos deg i retur, som jeg må sende tilbake til leverandøren.

Dette høres veldig bra ut dette, hvis jeg hadde fått noe rute av deg.

Eneste vi snakket om retur av ruten som ikke passet var da jeg spurte om du ville ha den i retur, hvor du da svarte at du ikke var sikker og måtte spørre leverandøren din først.

Dette var siste gang jeg hørt om noe retur

Så snart jeg får ruten, kan jeg sende den andre i retur til deg.

Det var 1 til rute, som ikke passet heller, fordi den var for liten, han har fått ny rute han også, og alt er bra.

Bra at det ordnet seg for denne personen da.

Grunnen til at ruten var for liten er fordi leverandøren prøvde å få mere strekk i rutene, så dem ikke skulle bølge seg. At det har tatt tid før du fikk ruten, det beklager jeg, men jeg ikke gjøre noe med at tollen bruker lang tid på det.

Får da være måte på strekk. Etter jeg hadde demontert den gamle og prøvde å få på plass den som ikke passet leverte jeg den til proffer.

Etter de hadde hatt bilen og ruten inne sa de at det ikke var fysisk mulig å få den på plass.

Jeg har ikke hørt noe fra deg, og jeg har sendt deg en ny rute for LENGE siden, den er ikke kommet i retur eller noe. Så jeg regnet sterkt med at ting var kommet i orden.

ting var nok ikke kommet i orden nei, desverre.

De siste samtalene vi hadde sammen handlet jo om når du skulle sende ruten, om du hadde gjort det o.l.

Så at du ikke viste om problemet skjønner ikke jeg.

Jeg har jo også sendt deg pm, og du skal ikke kommer her og si at du har byttet den adressen også?

Siste jeg hørte fra deg var at du spute etter adressen min (for 3. gang)

hvis du har sendt ruten, hvilken adresse har du sendt den til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Csiturbo

en meget hyggelig handel tror jeg. hehe. .selv om jeg ikke har sett verken han eller det jeg kjøpte.

jeg hadde en kompis oppe i molde og jobbet. så Csiturbo har møtt han og ordnet opp. Slikt setter man pris på=)

takk for handelen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...