Gå til innhold

Seriøse Selgere/brukere


MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

Denne ruten har jeg ikke fått nei.

Du fikk jo en annen blank rute til en kamerat av deg sammen med den sota, mulig at det var denne da?

Men det er ikke poenget, bare spekalusjoner fra et fortvilt sinn.

Hei!

Jeg har sikkert solgt 50stk ruter tilsammens, så jeg får stadigvekk nye ruter vet du.. Jeg er fast bestemt på at jeg har sendt en rute til deg.

Den nye adressen din har jeg aldri hørt noe om.

Eposten kan jeg ha sendt til deg etter du har skiftet adresse, men har sendt pm til deg, og snakket med deg på msn før du skiftet adresse.

Det står da i nicket på den gamle MSN'n min - NY MSN - også adressen..

Jeg har ikke skiftet noen mail adresse, og jeg har ikke fått noen mail fra deg.

Dette høres veldig bra ut dette, hvis jeg hadde fått noe rute av deg.

Eneste vi snakket om retur av ruten som ikke passet var da jeg spurte om du ville ha den i retur, hvor du da svarte at du ikke var sikker og måtte spørre leverandøren din først.

Dette var siste gang jeg hørt om noe retur

Så snart jeg får ruten, kan jeg sende den andre i retur til deg.

Jeg må sjekke opp hvor den ruten jeg har sendt til deg, er blitt av.. Pussig dette. Jeg vet du ahr flyttet, men jeg sendte til den adressen jeg fikk sist av deg, jeg husker ikke hva den var nå selvsagt.

Bra at det ordnet seg for denne personen da

Det burde ordne seg for alle personer, jeg er ikke ute etter å lure noen eller noe jeg.

Får da være måte på strekk. Etter jeg hadde demontert den gamle og prøvde å få på plass den som ikke passet leverte jeg den til proffer.

Etter de hadde hatt bilen og ruten inne sa de at det ikke var fysisk mulig å få den på plass.

Ja, hvor mye strekk og hvor små rutene er, det kan ikke jeg gjøre noe med. Det er ikke jeg som har valgt dette. Leverandøren tar fullt ansvar, og erstatter ruter som er for små. Akkurat som til deg.

ting var nok ikke kommet i orden nei, desverre.

De siste samtalene vi hadde sammen handlet jo om når du skulle sende ruten, om du hadde gjort det o.l.

Så at du ikke viste om problemet skjønner ikke jeg.

Jeg har jo også sendt deg pm, og du skal ikke kommer her og si at du har byttet den adressen også?

Siste jeg hørte fra deg var at du spute etter adressen min (for 3. gang)

hvis du har sendt ruten, hvilken adresse har du sendt den til?

Ja, og jeg sendte den etterhvert, og jeg hørte ingenting fra deg, så jeg regnet med at ruten var kommet til rette.. Men, jeg skal sjekke opp dette.

Klart du ikke skal være uten rute.. Nå vet jeg at du har fått erstattet ruten for lenge siden, men det er jo godt å ha en i reserve.

Jeg skal høre med Posten, jeg synes dette er pussig. Er du sikker på at ingen andre har tatt hånd om ruten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte felger av Biltema2000.

Knirkefri handel og han fikset også gratis frakt med en kamerat som kjørte langtransport, så jeg kunne plukke de opp i oslo.

Felgene var akkurat som beskrevet, men faktisk renere enn jeg trodde!

Han sa de var rene, men de var faktisk så rene at de gikk inn i baksetet uten bekymring for møkkete seter. Ikke dårlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sender som oftest i oppkrav og betaler gjerne helst i oppkrav også, funnet ut at det er tryggest

Vis en person skal sende i oppkrav, kan ikke vedkommende sette prisen på 1000kr vis det egentelig var 500 og vedkommende kan pakke inn masse rusk i pakken eller??

Eller åssn funke det der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sender som oftest i oppkrav og betaler gjerne helst i oppkrav også, funnet ut at det er tryggest

Vis en person skal sende i oppkrav, kan ikke vedkommende sette prisen på 1000kr vis det egentelig var 500 og vedkommende kan pakke inn masse rusk i pakken eller??

Eller åssn funke det der?

vedkommende kan sette pris på 1000kr ja, men da betaler du selvfølgelig ikke pakken når du skal hente den :wink: da blir den bare sendt i retur til selger som da taper penger på porto :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men om prisen ikke er endret til 1000,- og du betaler 500,- på postkontoret og henter ut pakka, så kan det fortsatt bare vere rusk i pakka.

og som selger så kan en oppleve at mottaker aldri henter ut pakka, og den kommer i retur. og da må du betale frakta både tur og retur. kjipt visst det er en stor pakke som koster mye å sende.

er vel et lite sjansespill uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jo faktisk billigere og måtte betale frakt to veier enn om du sender og han skal betale når han får d og aldri betaler, eller at man betaler på forskudd så ender d opp med at pakken aldri kommer, så sånn sett er postoppkrav lurest, og er d bare juggel inni pakken, så har man en fin sak named balltre og man har jo adressen til selger også hvis man ikke er fornøyd:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Cornelius har handlet av meg og BMWpower har handlet av meg.. Hyggelige karer begge to :)

Edit:

Hva med å oppdatere frontsiden med seriøse og useriøse brukere og et tall bak alt etter hvor mange ganger vedkommende har blitt nevnt?

Truls.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte OBC kjørekomputer av AC Schnitzer.

Forhåndsbetalte og det gikk smertefritt, og er meget fornøyd. :)

Absolutt å anbefale denne selgeren :)

Bra du ble fornøyd. Må også få tilføye at du er en anbefalt kjøper Chris_325iM. Mange useriøse kjøpere også :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...