Gå til innhold

Seriøse Selgere/brukere


MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

meget missfornøyd med iNthe og lindland.... har handla understellsdeler an iNthe for nesten 4000kr inkl frakt.. så fort penger ble overført (11 mai), så ble det stillt på pm`ene.. jeg ser at han har lest dem, men svarer ikke på om delene er sendt, ikke på noen pm`er..

samme med lindland... svarte ikke på pm`er, plutselig skylder har på travle dager på jobb og at en kompis skulle poste det, og sporingsnr skulle sendes dagen etterpå.. ikke hørt noe mer her heller. (sendte han nettopp en pm, denne ble igjen lest og ikke svart på) :evil:

til alle dere der ute.. når dere leser en pm, SÅ SVAR MED EN GANG!! selv om du har sendt delene. er så jævla useriøst å ikke svare, selv om du har lest dem og du vet at alt er i orden.

har skrevet at de skal svare nå flere ganger, så nå driter jeg i hva unnskyldninger de evt kommer med. det tar ett fuckings minutt å skrive en liten pm om delene evt er på vei..

annser disse som "svindlere" til jeg har fått delene eller svar på pm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som har info/kjenner Re4lP0wer eller kenneth johannessen som han heter? bor i fyresdal..

er skyldig meg en m535 frontfanger og svarer ikke på sms,pm eller når jeg ringer lengere..

han har lovet å sende den i over 4 mnd nå. til slutt så sluttet han å svare. er så jævli lei slike folk, har dratt og lagt inn annmeldelse på han for svindling, men om noen kjenner han så har det vært greit å fått videreført en beskjed til han.. send en pm vis du kjenner han eller vet av han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solgte Org. m3 speil til Evenol. Veldig hyggelig fyr, og alt som planlagt! Anbefales! :applause:

Kan trygt anbefale maartn også. Rask og ryddig handel, samt at varene ble sendt raskt. Fikk sporingsnummer på SMS med en gang de var sendt! Oppegående og ordentlig kar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som har info/kjenner Re4lP0wer eller kenneth johannessen som han heter? bor i fyresdal..

er skyldig meg en m535 frontfanger og svarer ikke på sms,pm eller når jeg ringer lengere..

han har lovet å sende den i over 4 mnd nå. til slutt så sluttet han å svare. er så jævli lei slike folk, har dratt og lagt inn annmeldelse på han for svindling, men om noen kjenner han så har det vært greit å fått videreført en beskjed til han.. send en pm vis du kjenner han eller vet av han.

Leste at han var mellommann for en som ikke var medlem av denne siden. Også ville han gi deg ekstra deler som plaster på såret.

Fikk du ikke lest dette? Mener det står lengre bak i samme tråd.

Håper det ordner seg. Har selv blitt svindlet flere ganger her inne:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som har info/kjenner Re4lP0wer eller kenneth johannessen som han heter? bor i fyresdal..

er skyldig meg en m535 frontfanger og svarer ikke på sms,pm eller når jeg ringer lengere..

han har lovet å sende den i over 4 mnd nå. til slutt så sluttet han å svare. er så jævli lei slike folk, har dratt og lagt inn annmeldelse på han for svindling, men om noen kjenner han så har det vært greit å fått videreført en beskjed til han.. send en pm vis du kjenner han eller vet av han.

Leste at han var mellommann for en som ikke var medlem av denne siden. Også ville han gi deg ekstra deler som plaster på såret.

Fikk du ikke lest dette? Mener det står lengre bak i samme tråd.

Håper det ordner seg. Har selv blitt svindlet flere ganger her inne:/

ble ikke sendt noe da heller, mellommann eller ikke, det var i navnet hans jeg sendte varen/betalinga til.. men det ordnet seg i dag. måtte bare få litt info om han først.

men varen er på tur nå og jeg er ferdig med den saken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er middels fornøyd med lindland... hadde bra kontakt gjennom pm`er helt jeg overførte penger til kontoen hans.. så ble det stille i flere dager...

spurte flere ganger om sporingsnr og om delene var sendt. fikk plutselig svar en dag om an en kompis skulle poste tinga og sporingsnr skulle sendes på pm.

fikk aldri sporingsnr, men delene dukka opp 15 dager etterpå.

en svak positiv fra meg.. ALLE bør svare på pm`er til de de selger noe til. trodde lenge jeg var blitt lurt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det NEGATIV til hallaosen!!

Betalte 200kr for en motor kontakt til E30en som han skulle sende.

Jeg har ikke fått noe kontakt og han svarer ikke på PM selv om han har lest dem.

200kr er jo jævla mye å gjøre seg til kjeltring for! Dust!

Grunnen til at jeg syter så mye for 200 spenn er at jeg trengte den

delen så jævlig!

Slenger meg på den! Ikke kommet noe viskosekobling selv om pengene er overført. Ikke svarer han lenger heller. Men å mase om pengene som skulle settes inn kunne han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...