winchester Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 Prøvde å handle et interiør av Adabau men han sluttet brått å svare på meldingene mine. Så at han leste dem og at han hadde vært aktiv i noen tråder på forumet i mellomtiden, men ikke noe svar. Fikk melding for en uke siden ca om at han hadde vært på jobb uten nett. Smart å si når man ser på brukerprofilen at han har vær innlogget og meldingene mine forsvinner fra utboks. Ligger en tråd ute allerede der han anklages for å være en ny profil laget av Bauge Racing som har svindlet flere her inne etter hva jeg forstår. Fikk Truls Bauge til svar på gulesider når jeg søkte opp nummeret jeg fikk bilder av, så det stemmer nokk. Styr unne folkens. Samme erfaring med brukeren. Stort minus. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 Jeg skulle ønske vi kunne endre denne tråden så det blir bedre oversikt. Synes vi skal få opp et underforum i kjøp/salg hvor man kan lage tråder om enkelt brukere. Da kan man lettere søke etc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 Jeg skulle ønske vi kunne endre denne tråden så det blir bedre oversikt.Synes vi skal få opp et underforum i kjøp/salg hvor man kan lage tråder om enkelt brukere. Da kan man lettere søke etc viewtopic.php?t=127910 Noe sånt du tenkte på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 nei en tråd pr. bruker som dette f.eks http://e30tech.com/forum/forumdisplay.php?f=18 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 Solgt forsterker til rel0ad Jeg sendte i postoppkrav og her er det ikke noe problemer! Alt gikk smertefritt Han henta den bare noen timer etter den kom på postkontoret der han bodde Så Jeg ANBEFALER og ihvertfall selge ting til han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 Skulle handle en del av M|Fjeld. Denne var lovt å sendes opp til flere ganger. Siste gang jeg fikk svar hadde han ikke skrudd av delen, men skulle gjøre det så snart han fikk tid. Nå ser jeg en annen bruker her inne har kjøpt bilen som delen sto på, og jeg har enda ikke hørt noe fra han. Legger ikke ut dette for å være kjip, men en enkel PM der han hadde skrevet at bilen er solg, MED delen hadde vært greit, så hadde jeg kunne lett videre i stedet. Negativt fra meg tilM|Fjeld.. EDIT: Endret grunnet skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 neien tråd pr. bruker som dette f.eks http://e30tech.com/forum/forumdisplay.php?f=18 Dette stemmer jeg også for, ehrnst. Sende forslag til Gunnar? Er ikke så mye jobb å fikse noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 neien tråd pr. bruker som dette f.eks http://e30tech.com/forum/forumdisplay.php?f=18 Dette stemmer jeg også for, ehrnst. Sende forslag til Gunnar? Er ikke så mye jobb å fikse noe sånt. Får du svar fra Gunnar er du ganske heldig, han har ikke vært innlogget på lenge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 Kjøpte forsterker av powerfulglenn, sendt i oppkrav, null problem, godt pakket og forsterkeren så ut som ny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 shortx: Kjøpte Rockford Fosgate t1 10" med forsterker Rockford Fosgate T500, dette er en kar jeg gjerne kjøper mere av, hadde blitt noe tull når han sendte så det ble for høyt i forhold til det jeg skulle betale, sendte sms, dagen etterpå sto pengene på kontoen min før jeg hadde tatt ut utstyret, anbefalles på det sterkeste +++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 Jeg har handlet med EKSOS, anbefaler å handle med han. God dialog hele vegen, å handelen gikk smertefritt tross litt rot med posten. Men det fikk Eksos ordnet. Så kan trygt anbefale å handle med han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 Solgte M3 speil til Jawnas. Forskuddsbetalte på dagen! Kan anbefales på det varmeste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jawnas Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 Kjøpte originale M3-speil av Evenol. Pakket de skikkelig inn og sendte de med en gang. Fornøyd med speilene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 Alxz kan man trygt handle med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 neien tråd pr. bruker som dette f.eks http://e30tech.com/forum/forumdisplay.php?f=18 Dette stemmer jeg også for, ehrnst. Sende forslag til Gunnar? Er ikke så mye jobb å fikse noe sånt. jeg går ut ifra en eller annen moderator også har tilgang til å opprette underfora? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå