M|Fjeld Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 M|Fjeld:Det er første gang eg ser nokon inrømme slikt her på bimmers!! Det er eit pluss da Har driti meg ut og står for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 Solgte til Anders87, overførte pengene kjapt og varene ble sendt samme dag. Hyggelig handel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 Kjøpte M5 instrument av andyskog. Fikk til og med ekstra instrumentpærer med på kjøpe (Vil ha Twist neste gang) Forrutn litt tekniske problemer med banken min så holdt han av varen Da kan jeg også som alle andre, anbefale han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 Eg selger nokke smått til hanskr , han overførte pengar idag, får deler imorra eller dagen etterpå Berre pluss om han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andyskog Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 Kjøpte M5 instrument av andyskog. Fikk til og med ekstra instrumentpærer med på kjøpe (Vil ha Twist neste gang) Forrutn litt tekniske problemer med banken min så holdt han av varen Da kan jeg også som alle andre, anbefale han Kan anbefalle Tonyku som handlet m5 instrument av meg. Han overførte forskudd som avtalt, og eg somlet noen dager med å sende Neste gang sender eg med de i Twistposen eg ikkje liker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lor1tsen Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 Kjøpte Mtech 2 vinge av winchester Bra pakket og vinge i topp stand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 MEGET positive handler med: M3 Yngve Hjelen E.S viggo E34 Frans2k noxero Erik_88 tommenke Estil0 Disse anbefaler jeg på det sterkeste! Mulig det er flere oxo, men kommer ikke på i farta. Videre hadde jeg en handel med Hylle her inne, og det var en meget useriøs handel! Byttet motor og gir med han, mot annen motor og gir. Så ser jeg at han legger ut negativ omtale om meg som useriøs selger, fordi han selv ikke leser salgstråder, og forteller selvsagt bare halve historien, den som kun taler for hans fordel. En sak har alltid to sider, og grunnen til at jeg tar opp dette er fordi han tydeligvis føler behov for å henge ut folk... Jeg hadde lagt ut motor og gir tilsalgs, gav ingen garanti på dette, da jeg selv ikke hadde fått prøvd dette, fordi hjernen mangla når jeg kjøpte. Refererte bare til hva han jeg kjøpte dette av sa. I senere tid, over et halvt år etter, viste det seg at girkassa ikke var i orden, og Hylle forlanger da at jeg skal betale han tilbake det han må ut med for en annen automatkasse, for at han skal bli fornøyd. Samtalen startet han med å skjelle meg ut, for så å forlange fullt oppgjør tvert. Og det gir ikke akkurat folk inspirasjon til å ville være med på å finne noen løsning. Jeg sa jeg kunne bli med på en løsning, men jeg ville ikke betale fullt ut for ei girkasse jeg selv ikke har garantert for. Det var ikke godt nok sa han, ble sur, og så begynner han å henge meg ut her inne. Så personlig vil jeg aldri mer handle av Hylle, da man tydeligvis ikke aner hva man kan få på ryggen i ettertid av han. Hadde jeg gitt garanti på delene, så hadde jeg personlig kjørt ned til han med ei ny girkasse. Ellers har jeg gjort veldig mange handler med folk her inne til nå, og det ENESTE negative jeg har fått høre, er dette av Hylle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doff.E46 Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 Doff.E46 kjøpte felger av meg. Kom fra Tønsberg og tittet på felgene og tok de med seg Fikk også en hyggelig bilprat. Anbefales på det sterkeste. Håper du blir fornøyd med felgene takktakk Spruddel. felgene er jeg strofornøy med kan nesten ikke vente med å få de på, vasket og polerte felgene i går, og tatt en nærmere kikk på de og de ser meget bra ut, takk for en hyggelig handel Spruddel anbefalles på det strækeste, grønt lys legger ved noen bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 Tommys88 Kjøpte sorte de-hellalykter til meg... begge fornøyd, anbefaler han som seriøs kjøper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommys88 Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Meget fornøyd med de sorte de lyktene jeg kjøpte av opasb... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 martinbmwmkiller Her har vi en sikkelig luring.. Han skulle kjøpe en M50B25 av meg. For 9000kr. Først sier han at han må finne utav hvor mye han får i lønn, og da sier jeg at hvis han vil ha den, må vi avtale dette nå. Ellers hadde jeg en annen kjøper, som nå har trekt seg, pga. jeg sa at motoren var solgt til nevnte her. Jeg stolte på at han stod for det han sa, med tanke på at vi hadde en avtale, og at han skulle komme ikke denne helgen, men neste helg. Så i dag får jeg en melding hvor nei, han skulle ikke ha den alikavel, nå var den plutselig for dyr.. Hvor er moralen til folk lengre? Har man en avtale, så har man da for faen meg en avtale. Tror det er snakk om en liten guttevalp som lover mer enn lommeboka tilsier. STYR UNNA! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocxsludge Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Mange positive handler med AlXz NSR Disse annbefales på det sterkeste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rod Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Nybegynnerblemme årsavgift. Jeg solgte en gammel jeep til wicky124 i januar 2010. I kontrakten hadde jeg med at kjøper betalte årsavgift. Purring nr2. kom i august og da sjekket jeg ordentlig. Det heter seg at kjøper og selger er solidarisk ansvarlige, men det er eier 01.01.åååå som er juridisk ansvarlig uansett. Jeg betalte, og purret wicky. Han svarte dog ikke. Fant han her og har i dag fått til svar at "drittbilen fungerte i en uke, og at han hadde solgt den videre til en kar som skulle ha betalt årsavgiften". Vell slik er ståa, så rådet mitt er hvis du skulle selge en bil mellom nyttår og Mars krev kr for veiavgiften eller levere skiltene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Nybegynnerblemme årsavgift. Jeg solgte en gammel jeep til wicky124 i januar 2010. I kontrakten hadde jeg med at kjøper betalte årsavgift. Purring nr2. kom i august og da sjekket jeg ordentlig. Det heter seg at kjøper og selger er solidarisk ansvarlige, men det er eier 01.01.åååå som er juridisk ansvarlig uansett. Jeg betalte, og purret wicky. Han svarte dog ikke. Fant han her og har i dag fått til svar at "drittbilen fungerte i en uke, og at han hadde solgt den videre til en kar som skulle ha betalt årsavgiften". Vell slik er ståa, så rådet mitt er hvis du skulle selge en bil mellom nyttår og Mars krev kr for veiavgiften eller levere skiltene. Nybegynnerblemme ja... Skjedde samme med meg. Solgte bil til 2950 + årsavgift. Måtte ut med årsavgiften selv. Ergo gav jeg bort 1500 kr. i vrakpantpenger gratis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Blir skremt av folk som gjør seg til banditt for småpenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå