Gå til innhold

Seriøse Selgere/brukere


MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

Da legger jeg til bmwnissen, som en meget god og seriøs selger her inne.

Rask handel og levering, produktet stod til forventingen.

Takk

Trodde jeg!!!

Pc'n jeg kjøpte av han funket kun få timer, før den tok kvelden.

Har gjentatte ganger forsøkt å komme i kontakt med selger, for å spore opp "sevice-id" som skulle vært festet på Pc'n, og /eller kjøpskvittering, siden INFOCARE (verkstedet) nå har bekreftet at Hovedkortet har tatt kvelden pga IRRING på hovedkort etter at denne PC'n har vært utsatt for VÆSKE / FUKTIGHET.

Siden dette er en DELL maskin får man ikke bestilt nytt hovedkort til denne PC'n uten enten ett service-id merke hvor det kan bevises at pc'n er kjøpt, eller fremvisning av kjøpskvittering.

Dell mener denne PC'n kan være tyvgods siden en del av id-merkene tydelig var slipt bort. (ett under pluss service-id lappen og to merker på front/lokk)

bmwnissen, får da ett minus fra meg til han svarer på mail eller pm, og vi kommer til enighet i saken

Jeg var innstilt på å kjøpe nytt hovedkort, siden dette riktignok da var noen år gammelt, men når produktet, i følge DELL, trolig kan være tyvgods, og selger unnlater å svare på mailer og PM enda jeg ser her inne at han titt og ofte er på bimmers, så blir jeg mer oppgitt av selger enn pc'n

Dell har noen rutiner som ikke ligner grisen når det gjelder service og delekjøp.

Så nå har pc'n kostet meg 480,- pluss mva og en hel haug med telefonsamtaler til både infocare, dell og andre forhandlerere, i tillegg til kjøps-summen

Da har bmwnissen ryddet opp på en meget fin måte, så all kredit til han, så bmwnissen får pluss fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar selvkritikk for den der, kom over en bil jeg kjøpte etter jeg hadde lagt ut at det var deler til salgs. Har forandret innlegget.

Den kommer opp på ny når jeg har tatt de delene jeg trenger. Det er en masse deler jeg ikke skal ha, men er litt usiker på hva. Jeg har fortsatt baklys om du trenger men ikke m3 lyktene for de skal jeg ha selv. Hadde jeg vist det var m3 lykter hadde du ikke fått kjøpt de for 200 kr heller.

Beklager at du ble skuffet, dørene kan du fortsatt kjøpe. Men jeg sender dem ikke.

Baklyktene, interiør og noen front deler skal jeg ha selv. Ting forandrer seg, man må ikke selge ting man har liggende. Vi hadde ingen kontrakt. Men du sa kan jeg hente dem når jeg får lønn?? Ja det kan du sikkert sa jeg. Men desverre skal jeg ha de lyktene selv.

Ha en fin påske. :)

Kjexx Er useriøs kar, hadde en avtale og kjøpe deler av han. Han skreiv solgt, jeg sendet sms og spurte om han kunne møte meg så skreiv han, skal brukes på den nye bilen så rødt til han!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handlet en diff sperre av kes her på forumet.

Hyggelig fyr som man kan stole på. Overførte pengene på forskudd, og han sendte diffen neste morgen. :)

Bra innpakket, og ting er slik han sier det er. Fikk meg en veldig bra diff! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel...

minbla her inne bør folk bare holde seg unna!! :evil:

Skulle betale 130 kr i frakt til fyren for ett ratt, overførte dette til han istedenfor å betale hele rattet på forskudd, Sånt gjør eg bare ikke når navnet er Ali Can.

Fikk aldri noe sendingsnummer eller noe av han. Avbrøt handelen, trakk budet og ba om at han førte tilbake de 130 kr, det skulle han gjøre. Men enda ikke sett noe til de pengene. 130 kr er ikke all verdens tap..Men når folk ikke engang klarer å rydde opp for seg med sånne små summer sier det vel litt..Var forøvrig også flere ting som skurret ved hele fyren i grunn.. :?

STORT MINUS TIL MINBLA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk tilslag på bilstein dempere av bmw-m535 for flere uker siden. Han skulle sende de, men har så ikke gjort. Ringt han flere ganger, og han gjentar at de skal bli sendt. Men nå har jeg gitt opp, for jeg regner med at de aldri vil bli sendt. Han holder kun folk for narr.

Så mitt råd er og avstå å gjøre noen form for handel med denne persjonen. Virkelig en stor fantasi gutt. [-X

Mvh

Bent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk tilslag på bilstein dempere av bmw-m535 for flere uker siden. Han skulle sende de, men har så ikke gjort. Ringt han flere ganger, og han gjentar at de skal bli sendt. Men nå har jeg gitt opp, for jeg regner med at de aldri vil bli sendt. Han holder kun folk for narr.

Så mitt råd er og avstå å gjøre noen form for handel med denne persjonen. Virkelig en stor fantasi gutt. [-X

Mvh

Bent

X2 i prøvde og kjøpe dei før ca ett halv år sia!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...