Gå til innhold

Seriøse Selgere/brukere


MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

Stort MINUS til marius_m535_90

Rinkte meg og sa det hasta med noen deler og jeg skulle være behjelplig og sende fort, så kulle han overføre. er 3-4 uker siden nå å han nekter å svare på tlf eller PM, ingen penger er kommet.

Noen som kjenner han?

Marius Bjørnhom Østby

Tofteveien 3, 3490 Klokkarstua

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tomasm5:

Betaler ikke 1200,- for defekt mellomaksel der bakre del av aksel/kryss er deffekt.

Noe som ikke du ikke kunne unngå å se, da all grese tyter ut på bakre kryss.

Så send ein mellomaksel som er ok, og pengene er dine.

Sorry OT i denne traåden, men høres IKKE ut på meg som det feiler den mellomakselen noe i det heletatt....

Demonterte mellomakselen på min E34 M5, og når jeg løsnet den fra diffen så ER de åpen i den enden, sånn at grease vil komme til syne mellom diffen og aksel/kryss.

Correct me if im wrong, anyone.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger andyE30 her som useriøs.

Vi gjorde en byttehandel, jeg byttet min E39 535ia i hans E46 320ia+ pluss at han skulle sende tilbake til meg faceliftlyktene jeg satt på E39+M-matter og M-lister til E39.

I tillegg sa han at årsavg var betalt, noe den ikke var. I tilegg har han ikke levert inn vognkort Del 2, og heller ikke meldt det tapt.

Så jeg får ikke solgt bilen videre, mangler alle delene, og må ratt ut med en årsavg til.

Jeg skrev en full NAF-kontrakt med han, hvor alt med deler og bytte osv be skrevet inn og han skrev under. Så har all skriftelig dokumentasjon.

Nå har han sluttet og ta telefonen og svare på SMS.

Ringte i kveld moren hans, og tom henne sa jeg ikke kunne regne med og få tilbake det jeg skulle, da jeg desverre ikke var den eneste som han hadde lurt.

Advarer alle mot og handle med han!!!

Ufattelig irriternde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får legge ved at det er sterk uenighet i dette.

mener selv aplet86 er useriøs.

(utdrag av salgsanonsen på denne e39)

"Pen BMW 535ia selges billig.

Bilen er nylig eu-godkjent, og ALLE servicer er fulgt fram til dags dato på merkeverksted, og stemplet i serviceheftet.

Denne bilen er veldig godt passet på, og bærer preg av godt vedlikehold og voksne eiere.

Meget pen i lakken,og 99% rustfri!"

denne bilen har ikke full service, den mangler nemmelig 2 siste servicer!

den er nettopp euok, men er helt slarkete på forstilling, bremser ikke likt på hjula, og et av hjula er trykt inn mot karosseriet en del, den bruker MASSE kjølevann, og har en go del andre mangler, og er ikke akkurat 99% rustfri, bakluka er lakkert med spraybox, og litt over venstre baklykt. asc virker ikke, og lampen er borte, ac funker ikke + mye mer, kunne holdt på hele kvelden. poenget er at jeg synes det blir VELDIG galt selge en bil som "meget bra vedlikeholdt", når det aldeles ikke er faktum!

og han skylder på "det viste ikke jeg" som jeg mener er en DOM unskyldning, og at han kanskje skulle passet på hva han skrev i anonsen til bilen om han er så uviten om det som blir solgt.

Legger andyE30 her som useriøs.

Vi gjorde en byttehandel, jeg byttet min E39 535ia i hans E46 320ia+ pluss at han skulle sende tilbake til meg faceliftlyktene jeg satt på E39+M-matter og M-lister til E39.

I tillegg sa han at årsavg var betalt, noe den ikke var. I tilegg har han ikke levert inn vognkort Del 2, og heller ikke meldt det tapt.

Så jeg får ikke solgt bilen videre, mangler alle delene, og må ratt ut med en årsavg til.

Jeg skrev en full NAF-kontrakt med han, hvor alt med deler og bytte osv be skrevet inn og han skrev under. Så har all skriftelig dokumentasjon.

Nå har han sluttet og ta telefonen og svare på SMS.

Ringte i kveld moren hans, og tom henne sa jeg ikke kunne regne med og få tilbake det jeg skulle, da jeg desverre ikke var den eneste som han hadde lurt.

Advarer alle mot og handle med han!!!

Ufattelig irriternde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...