Gå til innhold

Seriøse Selgere/brukere


MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

Skulle handle girkasse av lind91. Fikk beskjed pr melding at det var ei kasse fra 525i '93 modell (altså ZF 320), men da jeg skulle hente den var det en Getrag. Vet at jeg kan få Getrag 260 til å passe på min bil også, og siden han sa den kom fra 525i (dvs 260) og hadde passet godt på hans bil tok jeg den med.

Det viste seg at girkassa ikke kom fra en e34 i det hele tatt men en e36 325i (altså Getrag 250). Han tok telefonen da jeg ringte, men måtte ringe opp igjen etter jobb fortalte han. Hørte aldri noe, og ikke tar han telefonen heller! 1500kr for ei girkasse jeg ikke kan bruke :twisted:Useriøst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har kjennskap til "minbla"? Vil ikke henge ut på noen måte, men blir litt skeptisk når det er en måned siden jeg betalte han for et ratt som han skulle sende. Har enda ikke mottatt rattet, og han svarer ikke på PM. Erfaringer? Leit at slikt skal forekomme :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke mye galt en skal gjøre her før ingen vil handle med deg, så det er en bra infrastruktur her. :) Det liker jeg. Det er ikke noe problem og overføre 7000 for deler til en som har 12 positive komentarer og litt høyt opp i gradene.. Så at useriøse blir fryst ut er for meg ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...