rolfi Skrevet Mai 6, 2011 Share Skrevet Mai 6, 2011 Kjøpte noen deler av destroyy. Fin handel og delene var som beskrevet Veldig hjelpsom. Takk for handelen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Mai 7, 2011 Share Skrevet Mai 7, 2011 Solgte en radiator til Ronny M, Kjapt og enkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kje Skrevet Mai 7, 2011 Share Skrevet Mai 7, 2011 Skulle handle girkasse av lind91. Fikk beskjed pr melding at det var ei kasse fra 525i '93 modell (altså ZF 320), men da jeg skulle hente den var det en Getrag. Vet at jeg kan få Getrag 260 til å passe på min bil også, og siden han sa den kom fra 525i (dvs 260) og hadde passet godt på hans bil tok jeg den med. Det viste seg at girkassa ikke kom fra en e34 i det hele tatt men en e36 325i (altså Getrag 250). Han tok telefonen da jeg ringte, men måtte ringe opp igjen etter jobb fortalte han. Hørte aldri noe, og ikke tar han telefonen heller! 1500kr for ei girkasse jeg ikke kan bruke Useriøst! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Mai 7, 2011 Share Skrevet Mai 7, 2011 Kjøpte fremskjermer av Ellingsen B. Kjapt og enkelt. Grønt lys til han. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Mai 7, 2011 Share Skrevet Mai 7, 2011 Noen som har kjennskap til "minbla"? Vil ikke henge ut på noen måte, men blir litt skeptisk når det er en måned siden jeg betalte han for et ratt som han skulle sende. Har enda ikke mottatt rattet, og han svarer ikke på PM. Erfaringer? Leit at slikt skal forekomme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Mai 7, 2011 Share Skrevet Mai 7, 2011 Hva slags ratt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 7, 2011 Share Skrevet Mai 7, 2011 minbla er samme bruker som can92.. og flere som har blitt lurt av han.. deriblandt meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Mai 7, 2011 Share Skrevet Mai 7, 2011 ååå bare et standard airbagratt fra en m3, med 4 utstikkere, hvis dere skjønner. Hehe. Noe som går an å gjøre med det? Skulle gjerne tatt en kjøretur til han. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Mai 7, 2011 Share Skrevet Mai 7, 2011 Om jeg klarer å få det av, så kan du få kjøpe ett av meg. Skal bytte det ut med ett 3 eiket. Hater svindlere btw.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Mai 7, 2011 Share Skrevet Mai 7, 2011 Går det ikke ann å banne ip da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 7, 2011 Share Skrevet Mai 7, 2011 han bor i vestby hvertfall.. vet ikke mer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Mai 7, 2011 Share Skrevet Mai 7, 2011 Han selger no alcantara greier nå ser jeg.. Dere kan jo spørre i tråden hvor det blir av tingene deres? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mai 8, 2011 Share Skrevet Mai 8, 2011 Går det ikke ann å banne ip da? Det går ann å banne ip adressen til minbla/can92. Synes det bør gjøres snarest! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Mai 8, 2011 Share Skrevet Mai 8, 2011 Det er ikke mye galt en skal gjøre her før ingen vil handle med deg, så det er en bra infrastruktur her. Det liker jeg. Det er ikke noe problem og overføre 7000 for deler til en som har 12 positive komentarer og litt høyt opp i gradene.. Så at useriøse blir fryst ut er for meg ok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Mai 8, 2011 Share Skrevet Mai 8, 2011 Kjøpte noen deler av destroyy.Fin handel og delene var som beskrevet Veldig hjelpsom. Takk for handelen Bare hyggelig! Må anbefale deg å! rask til å ordne frak, og penga kom når det skulle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå