Ellingsen B. Skrevet Mai 9, 2011 Share Skrevet Mai 9, 2011 Solgte noen sideskjermer til Kjexx. Rask og enkel handel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet Mai 9, 2011 Share Skrevet Mai 9, 2011 Larz er til og anbefale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Mai 9, 2011 Share Skrevet Mai 9, 2011 har handlet noen ganger med Morty999 nå men den siste pakken har jeg ventet over 1mnd på nå og jeg får ikke taki han. han svarer ikke på sms pm eller i sin egentråd på forumet. så jeg anbefaler ikke noen og handle med Morty999 lengre.. går vanlig vis treigt og få pakkene med han og er veldig mange dumme bort forklaringer hele tiden.. Akkurat samme med meg.. betalte han godt for ett motorfeste, girkasse travers og giroverføring. Maste på han i 15 dager om sporingsnr og når jeg fikk det viste det seg at pakken var levert inn lenge etter avtalt. Tok over 20 dager før jeg fikk pakke fra han og da hadda han ikke lagt med giroverføringen. I Følge Morty999 var giroverføringen ettersendt 28 april, men er fremdeles ikke kommet. Svarer ikke på sms eller pm, men pm`ene blir lest og han har nye innlegg i tråden sin hver dag. Har også avtalt handel med han tidliger ang en turbo. Han sa at han hadde overført penger, men dem kom aldri og hørte aldri noe mere fra han om den handelen. Anbefaler derfor ikke: Morty999 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Mai 9, 2011 Share Skrevet Mai 9, 2011 Kan ambefale DBTm3 på det sterkeste, en kamerat av meg fikk låne felger av han gjennom en tråd jeg la ut her. meget hyggelig og grei fyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mai 12, 2011 Share Skrevet Mai 12, 2011 ble spurt om jeg kunne legge til en her som kjøpte en fanger av meg.. hehe.. skrokkis er en seriøs kjøper.. ;P håper han syns jeg er en seriøs selger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mai 12, 2011 Share Skrevet Mai 12, 2011 kjøpte en del deler av e28stian pakkene ble sendt samma dagen som pengene ble overført og fikk sendingsnummer med engang delene var i bra stand, så grønt lys til han hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mai 12, 2011 Share Skrevet Mai 12, 2011 Kjøpte glassblåst innsug av oddis, kjapp handel, han sendte så fort han kom heim fra jobb, 2 dager etter var det i posten Kjempe fornøgd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e28stian Skrevet Mai 12, 2011 Share Skrevet Mai 12, 2011 Joachim sørlie er grei kjøper, solgte bærebruer og bremsedeler til hans e28 banebil. Han betalte forskudd og var igrunn helt problemfri handel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Mai 12, 2011 Share Skrevet Mai 12, 2011 Enkel og grei handel med oledra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Mai 12, 2011 Share Skrevet Mai 12, 2011 Har handlet en radiator med Melkvik Hel og fin som han sa, alt på stell. En hyggelig kar som får bare pluss fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SimenK Skrevet Mai 12, 2011 Share Skrevet Mai 12, 2011 Kjøpte drivaksling til E30 av RoaldJ. Kjapt og enkelt. Grønt lys til han. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornar-a Skrevet Mai 13, 2011 Share Skrevet Mai 13, 2011 e30_joakim kjøpte diagnoseutstyr av han. Veldig hjelpsom og hyggelig ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrokkis Skrevet Mai 13, 2011 Share Skrevet Mai 13, 2011 RoaldJ grei kar som var grei å forhandle med og dønn ærlig på utsende på ting så ingen snylter det. helt klart en seriøs kar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
atlee Skrevet Mai 13, 2011 Share Skrevet Mai 13, 2011 Kjøpte bakre eksos til e30 325 av RoaldJ , en veldig ryddig handel. Jeg forhåndsbetalte og han sendte så snart pengene var på konto. Sånn skal det være! Veldig fornøyd med varen også. Anbefales!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet Mai 13, 2011 Share Skrevet Mai 13, 2011 Super handel med oledra!! Satte inn penger, sendte bilde av kvitteringen, og han sendte samme dag! Delen kom frem MEGET godt og forsvarlig innpakket, og jeg er virkelig STOR-fornøyd med tilstanden på den! 10 tomler i været for oledra!! Anbefaler varmt å handle med han! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå