Kjexx Skrevet Mai 27, 2011 Share Skrevet Mai 27, 2011 Samme til deg krtors. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Mai 27, 2011 Share Skrevet Mai 27, 2011 Positiv handel med både E36Driver og thomashm5.. Anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel84 Skrevet Mai 30, 2011 Share Skrevet Mai 30, 2011 Kjøpte deler av janerik171187 ! Betalte på forskudd og delen kom som avtalt ! Intet negativt funnet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Mai 30, 2011 Share Skrevet Mai 30, 2011 Kjøpte en del av Raggypants. Alt gikk som smurt! Hadde delen her etter en dag Grønt lys fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Mai 30, 2011 Share Skrevet Mai 30, 2011 Useriøs kjøper: CareTaker Fikk meg til å ta av delen fra bilen, pusse det ned.. men kom aldri får å hente den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Mai 30, 2011 Share Skrevet Mai 30, 2011 aplet86 Skulle kjøpe sort taktrekk til e34 av aplet86 her. Førte over penger for 3uker siden ca, og han lovet å sende. Så fant han ut at trekket var spist av mus etter en uke, så ble vi enige om at jeg skulle få tibake pengene! Fikk tilbake pengene etter litt for lang tid, men det ordnet seg vertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightmare Skrevet Mai 31, 2011 Share Skrevet Mai 31, 2011 Kjøpte e39 528iat av "M3 yngve" fornøyd bare possitivt å si om han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eliot Skrevet Mai 31, 2011 Share Skrevet Mai 31, 2011 M-tim hentet ikke bremseskivene jeg sendte der jeg forhånds betalte frakten . har tatt kontakt på tlf, sms å her på bimmers uten respons . useriøs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlos10 Skrevet Mai 31, 2011 Share Skrevet Mai 31, 2011 Kjøpte deler av Odd81, alt gikk som det skulle. Trygg og kjapp selger GRØNT LYS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bushnell Skrevet Juni 2, 2011 Share Skrevet Juni 2, 2011 kjøpte dyser av evenol, rask og grei handel positiv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Juni 2, 2011 Share Skrevet Juni 2, 2011 Rask og grei handel med janerik171187 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Juni 2, 2011 Share Skrevet Juni 2, 2011 kjøpte dyser av evenol, rask og grei handel positiv! Kan trygt anbefale Bushnell også, overførte penger på forhånd uten problemer. Tommel opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juni 2, 2011 Share Skrevet Juni 2, 2011 Kjøpte felger av bmw black jet, møtte han og prøvde felgene og han fikk penger, veldig ålreit handel det Kan stole på han. (Solbrillene mine lå på veien overkjørt forresten) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw black jet Skrevet Juni 2, 2011 Share Skrevet Juni 2, 2011 takk for hyggelig handel spruddel. grønt lys å anbefaling til spruddel også. synd med solbrillene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juni 3, 2011 Share Skrevet Juni 3, 2011 Ikke handl med "satelite" Skylder meg 4500,-kr for en motor, som jeg var grei å sendte han. Noe mere info som tlf nr osv, taes i mot med tatt på pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå