Gå til innhold

Seriøse Selgere/brukere


MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

handla interiør med AlXz null tull med an..:D

Det er det ikke alle som kan si om han. :evil: Får og gjøre en historie kort og veldig enkel. Så kjørte jeg fra Molde til Gardermoen TOMHENDT!.. Gjorde en avtale med før jeg dro fra Molde, men når jeg kom frem, så svarer han ikke på tlf.. Det er ca 7 timer og kjøre en vei.

Frode G

Lenke til kommentar
Del på andre sider

handla interiør med AlXz null tull med an..:D

Det er det ikke alle som kan si om han. :evil: Får og gjøre en historie kort og veldig enkel. Så kjørte jeg fra Molde til Gardermoen TOMHENDT!.. Gjorde en avtale med før jeg dro fra Molde, men når jeg kom frem, så svarer han ikke på tlf.. Det er ca 7 timer og kjøre en vei.

Frode G

Åisann:oo skjedde ikke meg heldigvis, leit for dine vegne:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

handla interiør med AlXz null tull med an..:D

Det er det ikke alle som kan si om han. :evil: Får og gjøre en historie kort og veldig enkel. Så kjørte jeg fra Molde til Gardermoen TOMHENDT!.. Gjorde en avtale med før jeg dro fra Molde, men når jeg kom frem, så svarer han ikke på tlf.. Det er ca 7 timer og kjøre en vei.

Frode G

Åisann:oo skjedde ikke meg heldigvis, leit for dine vegne:(

hva mener du frode g? Ta det gjerne på pm... Ikke hatt noe avtale etter hva jeg vet, så vet ikke helt hva du mener der....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

svæært missfornøgd med Deadsent, han skulle sende ein topp i oppkrav til meg, pris og alt var avtalt! han hadde fått adressen. venta i 1uke, skjedde ingenting, prøvde og få tak i han, men han svarte ikke! er snart 3uker sia no! Useriøs fyr. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...