Frode G Skrevet August 22, 2011 Share Skrevet August 22, 2011 handla interiør med AlXz null tull med an.. Det er det ikke alle som kan si om han. Får og gjøre en historie kort og veldig enkel. Så kjørte jeg fra Molde til Gardermoen TOMHENDT!.. Gjorde en avtale med før jeg dro fra Molde, men når jeg kom frem, så svarer han ikke på tlf.. Det er ca 7 timer og kjøre en vei. Frode G Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 22, 2011 Share Skrevet August 22, 2011 Snake____1 er en svindler! Handlet en M3 kasse av han som var deffekt, nekter å svare måtte til slutt gå til broren og han ordnet opp i alt, DRITTUNGE!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet August 22, 2011 Share Skrevet August 22, 2011 Grønt lys for lor1tsen;) alt gikk smoooth:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet August 22, 2011 Share Skrevet August 22, 2011 handla interiør med AlXz null tull med an.. Det er det ikke alle som kan si om han. Får og gjøre en historie kort og veldig enkel. Så kjørte jeg fra Molde til Gardermoen TOMHENDT!.. Gjorde en avtale med før jeg dro fra Molde, men når jeg kom frem, så svarer han ikke på tlf.. Det er ca 7 timer og kjøre en vei. Frode G Åisann:oo skjedde ikke meg heldigvis, leit for dine vegne:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet August 22, 2011 Share Skrevet August 22, 2011 Kjøpte varer av Thomashm5 igjen. Helt topp som vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet August 23, 2011 Share Skrevet August 23, 2011 Kjøpte varer av Thomashm5 igjen. Helt topp som vanlig. Takk i like måte!! Alltid hyggelig å gjøre handel Kjexx=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet August 23, 2011 Share Skrevet August 23, 2011 haybimmsen Er seriøs tommlen opp for han! Kjekt å høre:D kjekt å kunne sende en pakke i posten før an vet en har fått pengane, tommelen opp for motocross4 også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 Har solgt til sv90Han forhåndsbetalte som avtalt. Ingen problemer der jo takk det samme var meget fornøyd med rattet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 handla interiør med AlXz null tull med an.. Det er det ikke alle som kan si om han. Får og gjøre en historie kort og veldig enkel. Så kjørte jeg fra Molde til Gardermoen TOMHENDT!.. Gjorde en avtale med før jeg dro fra Molde, men når jeg kom frem, så svarer han ikke på tlf.. Det er ca 7 timer og kjøre en vei. Frode G Åisann:oo skjedde ikke meg heldigvis, leit for dine vegne:( hva mener du frode g? Ta det gjerne på pm... Ikke hatt noe avtale etter hva jeg vet, så vet ikke helt hva du mener der.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xray92 Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 svæært missfornøgd med Deadsent, han skulle sende ein topp i oppkrav til meg, pris og alt var avtalt! han hadde fått adressen. venta i 1uke, skjedde ingenting, prøvde og få tak i han, men han svarte ikke! er snart 3uker sia no! Useriøs fyr. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegah Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 Alt i skjønneste orden med Quanto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 Grønt lys for Thamaz. Sendte en pakke i oppkrav, og den ble hentet til riktig tid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 Hvalabyn er grønn han også! Smidig handel/bytte. VELDIG fleksibel! Konge å handle med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 "Bogen." seriøs selger og trivelig kar! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola. Skrevet August 28, 2011 Share Skrevet August 28, 2011 Tsbusa, trivelig å handle med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå