635csi Skrevet September 23, 2011 Share Skrevet September 23, 2011 Tommel opp til 635csi fra meg.Spurte etter en dings jeg trengte og den ble demontert, pakka og sendt samme dagen Null tull med Kvasi, kan anbefales Har også nettopp fått bekreftet problemfri handel med 325i, så tommel opp til ham også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet September 23, 2011 Share Skrevet September 23, 2011 Har nettopp gjennomført en handel med office Varen var i utmerket tilstand, bedre enn forventet faktisk! Og til en meget bra pris! Stoort pluss fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jpse36 Skrevet September 24, 2011 Share Skrevet September 24, 2011 har ikke sett igjennom her før, men kan anbefale NSR og AlXz handlet mye med dem kan også anbefale thomashm5, kjøpte ett vader interiør av han, og er meget fornøyd kan også gi grønt lys for: -liffi -Azeton -Kjexx -BD Racing -HypeTraxX -Krogstad Racing -Fekzen -Hesleskaug sikkert flere men husker ikke i farten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet September 24, 2011 Share Skrevet September 24, 2011 Kan notere en pluss i margen til hanskr også Hadde nettopp en uproblematisk handel med ham. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet September 24, 2011 Share Skrevet September 24, 2011 Kan notere en pluss i margen til hanskr også Hadde nettopp en uproblematisk handel med ham. takk de same du ;=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw black jet Skrevet September 25, 2011 Share Skrevet September 25, 2011 solgte interiør til mortenf. meget hyggelig og seriøs mann. kom presis til avtalt tid og alt i orden. grønt lys og annbefales. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vikingen Skrevet September 26, 2011 Share Skrevet September 26, 2011 handla motor av ealoken ingenting å klage på der i gårn, alt gikk som smurt, annbefales Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Noen her som kjenner til kenna9k? Betalte han for en topp den 29.08.2011. Og den skulle sendes så snart penger var kommet på konto.. Har ventet 4 uker nå og toppen er fremdeles ikke sendt.. Kommer bare utallige unskyldninger. Noen som kjenner han som kan ta en prat med han slik at han sender den? Med det som står over betegner jeg Kenna9k Som useriøs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Vell...som denna karn herja på forumet i forrige uke, så hadde jeg ikke orka å handle fra han en gang. Det er ikke ofte jeg orker og uttale meg om personer jeg ikke kjenner, men denna karn virker som en komplett idiot. Han klarte å irritere meg såppas at jeg ignorerte han, og ønsket han lykke til videre med dritten sin. Håper han treffer på haglebyger, i kraftig motvind. EDIT: Det har visst ordnet seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Har snakket med plitiet nå så dem skal ringe han.. har også sendt mld på facebook til dama hans. og i tillegg er vi en jeng fra ccn nordlan som kjører gjennom Lillehammer på fredag så da avlegger vi han ett lite besøk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 ta bilder av besøket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Handlet noen lykter av "Skogsfisk". Kjapp og grei handel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo Touring Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 bmwpOwer, kan ikke annbefales. Kjøpte bakstilling av han, som jeg betalte på forskudd. Det tok over 1 måned og flere telefoner før jeg mottok 1 bærearm og travers. Den siste bærearmen har ennå ikke dukket opp og snart 3 måneder har gått. Forrige gang jeg var i kontakt med han, sa han den var sendt. Dette var 1 september. Selger svarer ikke på melding eller når jeg ringer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Herregud. Finnes det så mange useriøse folk her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenna9k Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 ta bilder av besøket gjør det ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå