nightmare Skrevet Oktober 1, 2011 Share Skrevet Oktober 1, 2011 kjøpte et dekk av Tsbusa, null problem. alt som det skal være Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Oktober 1, 2011 Share Skrevet Oktober 1, 2011 solgte noe til freddinoy, alt er i fineste orden med han anbefales Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Oktober 2, 2011 Share Skrevet Oktober 2, 2011 Solgte noen felg ringer til M3 Yngve Han anbefales! Førte over penger med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vanj@ Skrevet Oktober 2, 2011 Share Skrevet Oktober 2, 2011 Har opplevd svært dårlig erfaring med en som kaller seg "kjellan" her inne. Han var ikke interessert i å sende i oppkrav fordi han påsto at han hadde hatt så mye dårlig erfaring med det. Jeg satt over 1600,- til han og så aldri noe til det jeg hadde kjøpt. Han skyldte på at han hadde rota bort sporings nr., sykdom, og div. og nå svarer han ikke mer heller... Han bør absolutt føres opp på denne lista over useriøse selgere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellan Skrevet Oktober 2, 2011 Share Skrevet Oktober 2, 2011 Har opplevd svært dårlig erfaring med en som kaller seg "kjellan" her inne. Han var ikke interessert i å sende i oppkrav fordi han påsto at han hadde hatt så mye dårlig erfaring med det. Jeg satt over 1600,- til han og så aldri noe til det jeg hadde kjøpt. Han skyldte på at han hadde rota bort sporings nr., sykdom, og div. og nå svarer han ikke mer heller... Han bør absolutt føres opp på denne lista over useriøse selgere Er vell kansje rett å bli førtopp her på denne måten da når du vet dt er sendt en vare til for samme betaling til deg og på min bekostning. For alt jeg vet har du sannsynlig vis fått den førsten også. den andre har du om noen dager. Så hvem av oss er userriøs da mon tro?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vanj@ Skrevet Oktober 2, 2011 Share Skrevet Oktober 2, 2011 Har opplevd svært dårlig erfaring med en som kaller seg "kjellan" her inne. Han var ikke interessert i å sende i oppkrav fordi han påsto at han hadde hatt så mye dårlig erfaring med det. Jeg satt over 1600,- til han og så aldri noe til det jeg hadde kjøpt. Han skyldte på at han hadde rota bort sporings nr., sykdom, og div. og nå svarer han ikke mer heller... Han bør absolutt føres opp på denne lista over useriøse selgere Er vell kansje rett å bli førtopp her på denne måten da når du vet dt er sendt en vare til for samme betaling til deg og på min bekostning. For alt jeg vet har du sannsynlig vis fått den førsten også. den andre har du om noen dager. Så hvem av oss er userriøs da mon tro?? Vi hadde en avtale om at du skulle si fra og gi meg sporings nr. på pakke nr. 2 siden du påsto du hadde rota det bort på den første sendinga og da er det lite man kan gjøre for å finne ut om det er postens skyld og om du i det hele tatt sendte den. Og jeg har heller ikke fått noe sporings nr. på sending nr. 2 (du ga ikke lyd fra deg før jeg førte deg opp her) Så jeg mener du er useriøs inntil det motsatte er bevist! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Oktober 2, 2011 Share Skrevet Oktober 2, 2011 Anbefaler ''lamek''. Første gang jeg forhåndsbetaler, men det gikk supert. Varen var som beskrevet Anbefaler ''bmmww1''. Sendte varene godt pakket og med oppkrav, mer kan man ikke be om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Oktober 2, 2011 Share Skrevet Oktober 2, 2011 Anbefaler ''lamek''. Første gang jeg forhåndsbetaler, men det gikk supert. Varen var som beskrevet Takk det samme:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet Oktober 3, 2011 Share Skrevet Oktober 3, 2011 Kan anbefale: bmw320d, Berget93, bhelland og mihail(solfilm/foliering) Dette var smertefrie handler, anbefales på det sterkeste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfører Skrevet Oktober 3, 2011 Share Skrevet Oktober 3, 2011 Anbefaller rekorden her inne, solgte han noen varer, han betaler for seg raskere enn du får blunket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwnissen99 Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 Kan anbefale svartbekk Grønt lys til han! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skilbert Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 Kan anbefale "marius.e30", ærlig fyr med en grom E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rekorden Skrevet Oktober 5, 2011 Share Skrevet Oktober 5, 2011 Anbefaller rekorden her inne, solgte han noen varer, han betaler for seg raskere enn du får blunket Det skulle da bare mangle:) Anbefaler også Bimmerfører på det sterkeste:) Sendte også pakkenummer på PM, så pakken var grei å spore. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenna9k Skrevet Oktober 5, 2011 Share Skrevet Oktober 5, 2011 Anbefaler Trond.S! meget hyggelig kar, møtte meg på halveien med en motor! varen var som beskrevet! meget fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 Handlet idag noen fine M-parallell av Bmwrob. Kjapp handel, grunnet jeg var noe forsinket og han måtte stikke videre...men absolutt en grei kar, felgene var slik han beskrev dem og alt var helt knall! Anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå