johnja Skrevet November 23, 2011 Share Skrevet November 23, 2011 bergeeeHar jeg dårlig erfaring med, betalte på forskudd for shadowline lister til e34. De listene jeg fikk, var bare og kaste, søppel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet November 23, 2011 Share Skrevet November 23, 2011 plumbo79 og BMWLÆRLING handlet deler hos meg, og begge hentet ut pakkene sine da de ble sendt i oppkrav, begge anbefales! Kjapp og ryddig handel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet November 23, 2011 Share Skrevet November 23, 2011 handla med hamansen, varene ble sendt med en gang og jeg fikk den fort og bra! varen var som beskrevet. thumbs up! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet November 23, 2011 Share Skrevet November 23, 2011 Solgte girkasse til tittifrutti,ryddig og grei handel for min del, og har ikke hørt fra han etterpå så satser på han er fornøyd. Kjøpte felger av djon9@hotmail.com , ingenting å klage på der. Så kan anbefale begge disse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet November 23, 2011 Share Skrevet November 23, 2011 Handlet med både nytern og mudbug. Positiv til begge to Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimma /// Skrevet November 23, 2011 Share Skrevet November 23, 2011 Kjøpte nokken lykter med x25Touring Rydding og fin handel !! Overførte penger på forhond , ingen problem Meget fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet November 24, 2011 Share Skrevet November 24, 2011 God service av m-alpin som kjørte dekk fra Mandal til Stavanger . Det er bare postive til m-alpin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 24, 2011 Share Skrevet November 24, 2011 Hatt positive handler med alle disse stort + fra meg! Jorg1s1 Leif Harald Tor Olav93 Aleck Pimmer'n_e30 AronG Jørgen Lie Mxsondre Hamansen 635csi + noen flere som jeg ikke husker i farta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dannyboy92 Skrevet November 25, 2011 Share Skrevet November 25, 2011 Må desverre gi Otters dårlig omtale, da han skulle sende 2 varer til meg for over 2uker siden, men de har da ikke kommet, og han svarer heller ikke på pm som ble sendt for ca 1 uke siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet November 25, 2011 Share Skrevet November 25, 2011 Grønt lys for lamek Betalte på forskudd og fikk varen som avtalt Anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet November 25, 2011 Share Skrevet November 25, 2011 +++ til Kvasi Speilene så egentlig bedre ut enn på bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 28, 2011 Share Skrevet November 28, 2011 Ons Nov 16 skulle BMWKLOVN Sendte noen camperplater til E30 delene er betalt, Han virket som en grei fyr. men syns jeg har ventet lenge nå ikke svarer han på PM heller, Så vi får nå se hva som skjer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet November 28, 2011 Share Skrevet November 28, 2011 Positivt om KalMar, kjøpte nokken dyser av han. Forhåndsbetalte, han sendte til og med før tida som blei avtalt og i tilegg til det fekk eg med ein ekstra liten ting pga att det snart var jul!! Kan det bli beire? NEI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet November 28, 2011 Share Skrevet November 28, 2011 Gode ord om iversen92. Sendte i oppkrav og penga er på konto. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E_johansen Skrevet November 28, 2011 Share Skrevet November 28, 2011 Gått fornøyd med handelen av Hi performance , han sendte med postoppkrav og frakten betalte han God dialog mellom oss under handelen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå