Joher Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 Positiv handel med : ///Mpower Skuten BB454BB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethW Skrevet Januar 19, 2012 Share Skrevet Januar 19, 2012 Handlet med bjornar-a. Forhåndsbetalte og gikk som avtalt:) Tommel opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornar-a Skrevet Januar 19, 2012 Share Skrevet Januar 19, 2012 KennethW var en veldig hyggelig og grei kar og handle med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Januar 19, 2012 Share Skrevet Januar 19, 2012 Bestilte å hentet i dag,felg pakke av Polardego (http://www.partsandretards.no) å er meget fornøyd,hyggelig person,som hadde alt klart å alt var i skjønneste orden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marjooozz Skrevet Januar 19, 2012 Share Skrevet Januar 19, 2012 Kjøpte ett sett med baklamper av BmwM-power, som viste at det var ett hull i den ene lampen. Tok kontakt med en gang og han sender nye! MEGET BRA! Thumbs up fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfører Skrevet Januar 20, 2012 Share Skrevet Januar 20, 2012 Nettopp utført ett salg til Hankook, og kan trygt anbefalle han, pengene ble satt inn på konto som avtalt før jeg rakk å postlegge pakka. Så ett stort pluss til Hankook Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Januar 20, 2012 Share Skrevet Januar 20, 2012 bmmww1 Er trygg å handle med! Sendte i oppkrav å han henta den ut Tommel opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Januar 20, 2012 Share Skrevet Januar 20, 2012 Hypah kan anbefales fra min side! Overførte penger med engang, men jeg brukte et par dager ekstra på å sende på blei en liten konflikt der. Han er til å stole på i hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet Januar 20, 2012 Share Skrevet Januar 20, 2012 Markus E30 kan også anbefales.. Ble litt kluss som sagt, var veldig nære på at dette ble et negativt innlegg, men han ordna opp på utrolig bra vis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Januar 20, 2012 Share Skrevet Januar 20, 2012 Markus E30 kan også anbefales.. Ble litt kluss som sagt, var veldig nære på at dette ble et negativt innlegg, men han ordna opp på utrolig bra vis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Januar 21, 2012 Share Skrevet Januar 21, 2012 Positiv til danielo. Kjøpte noe dyser av han og forskuddsbetalte, 3 dager etterpå var dysene hos meg. Akkurat slik det skal være Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet Januar 23, 2012 Share Skrevet Januar 23, 2012 Kjøpte felger av Gustav C. Kjørte og hentet de, var som fortalt og fikk bra pris. Ingen problemer der. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Januar 23, 2012 Share Skrevet Januar 23, 2012 Kjøpte GS Justerbare topplager av stian.r sendte samme dag som jeg overførte penger, meget raks og seriøs! solgte også en 328 topp til gisse alt gikk som planlagt med han. kan ambefales Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmit Racing Skrevet Januar 23, 2012 Share Skrevet Januar 23, 2012 Negativt JulianS kjøpte m42 blokk/topp/innsug og mls pakning.Mls pakningen ble glemt i farten da vi gjorde bytte handelen.men den skulle han sende til meg. kom hjem og demonterte blokka,der var det en meget stygg ripe som ikke gikk og borre bort pga havari.så blokka er kast.så skulle eg begynne og montere ventilene i toppen.da har han sendt med 7mm ventiler istedenfor 6mm som skal være i den.greit nok han skulle ordne nye.så gikk det en uke og da skulle han sende dette med en kamerat som eg kjenner til også..men delene uteble,og ikke noe svar fra han når eg ringer etc.han leser pm eg sender han her men driter i og svare..eg ringer og purrer på sms i ett kjør..i helga fikk eg svar på sms at av dama hans at han skulle operere..men det rettferdighets gjør ikke han for og drite og svare meg på pm og sms.han er vell fornøyd og ha fått deler til nærme 5000 kr og eg har fått en tom is topp som er verdt knappe 1000.- Snart gått 3 uker uten noe svar fra han,og eg er meget lei av og bruke energi på denne karen her.... han var sist inne her idag også:Sist besøkt: Man Jan 23, 2012 18:22 og uten og svare engang da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Januar 24, 2012 Share Skrevet Januar 24, 2012 Forskuddsbetalte til ludvig fjørtoft, hjulbue til 7-serie. Fikk varen fint innpakket:) Tommel opp, samme gjelder en 525iA deleselger fra kristiansans jeg kjøpte en automatspak av, husker dessverrei ikke nicket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå