BreitBau Skrevet Mars 2, 2008 Share Skrevet Mars 2, 2008 Kaptein Vom Ærlig og rederlig kar.. Var tolmodig og ventet på både penger og meg. Hadde jo sagt jeg skulle ha døra. Forøvrig har han igjen noen dører og en komplett bakstilling å selge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mars 2, 2008 Share Skrevet Mars 2, 2008 sinnsykt dårlig erfaring med wheelman! han skylder meg forsatt penger etter en streamer jeg aldri fikk. han hadde lett for å skylde på posten hele tia... han sa det var greit at han skulle gi meg pengene, men hvor er de?!? har gått flere måneder, blir bra forbannet på slike tullinger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Mars 2, 2008 Share Skrevet Mars 2, 2008 vel, jcboska her inne var ikke helt fornøyd med en modul jeg solgte han, så da er d bare å ta den tilbake å gi han en ny modul eller pengene tilbake. enkelt og greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Mars 8, 2008 Share Skrevet Mars 8, 2008 IKKJE handle ifra unleashed . han har ikkje sendt meg diognose utstyret. betalte 17.2 overførte på forskudd. var veldi aktiv med å svare på spm heilt fram til han fekk pengene . men etter det dårleg med respons . kun "du skal FÅ pakkenr". her er mailen etter eg overførte til han.. MItt navn er John Andreas Henriksen Jepp! jeg sender utstyret til deg på mandag, så du har det vel innen onsdag! Da takker jeg så mye for handelen og håpe du får god nytte av utstyret!!!! men ingen pakke er komt. noen som vil ta å besøke han? navn : John Andre Henriksen Jarlheimbakken 3 A, 7041 Trondheim 951 80 364 her bor han.. http://www.1881.no/Map/?gabix=3+A_70432 ... iksen&qt=8 mailen hass er xaser_1@hotmail.com http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=7 ... c&start=15 1090kr er 1090kr so enkelt.. blir fan so forbanna på sånne folk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BlueM Skrevet Mars 8, 2008 Share Skrevet Mars 8, 2008 Gode erfaringer med mhane. Kjøpte lykteglass av ham til gamlebilen. Alt i henhold til avtale, og lykteglassene var i langt bedre stand enn hva han forespeilet meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Mars 9, 2008 Share Skrevet Mars 9, 2008 Går god for Badsha, kjøpte bakluke og forskjerm av han. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_e39 Skrevet Mars 13, 2008 Share Skrevet Mars 13, 2008 Ganske ny her, men har handla felger med Hans528i, strøkene felger, fin pris, han ordna frakt. Jeg er skeptisk til og forhåndsbetale, noe han helst ville, men jeg syns han virka seriøs og ordentlig, så gikk med på det, og det endte med at han sendte felgene og jeg betalte de på samma dag... Absolutt en seriøs og ærlig selger som jeg bare har positivt og si om. Og forresten, takk for en kjapp og god handel Håper du blir fornøyd med det nye som skal på bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plumbo79 Skrevet Mars 13, 2008 Share Skrevet Mars 13, 2008 Betalte 700 kr til albjorkl (Aleksander Bjørklund) for 2 mnd siden, han skulle sende meg en topp pakning, men jeg tror han bestemte seg for og beholde både penger og pakning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet Mars 17, 2008 Share Skrevet Mars 17, 2008 Positv erfaring med Csiturbo! Vi bytta baklykter og jeg fikk mellomlegget mitt som avtalt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mars 17, 2008 Share Skrevet Mars 17, 2008 IKKJE handle ifra unleashed . han har ikkje sendt meg diognose utstyret. betalte 17.2 overførte på forskudd. var veldi aktiv med å svare på spm heilt fram til han fekk pengene . men etter det dårleg med respons . kun "du skal FÅ pakkenr". her er mailen etter eg overførte til han.. MItt navn er John Andreas Henriksen Jepp! jeg sender utstyret til deg på mandag, så du har det vel innen onsdag! Da takker jeg så mye for handelen og håpe du får god nytte av utstyret!!!! men ingen pakke er komt. noen som vil ta å besøke han? navn : John Andre Henriksen Jarlheimbakken 3 A, 7041 Trondheim 951 80 364 her bor han.. http://www.1881.no/Map/?gabix=3+A_70432 ... iksen&qt=8 mailen hass er xaser_1@hotmail.com http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=7 ... c&start=15 1090kr er 1090kr so enkelt.. blir fan so forbanna på sånne folk.. Prøvd å kontakte han... Kan svinge oppom og evt spore han opp selv om det minner om gamle dager. Sender PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsiaman Skrevet Mars 18, 2008 Share Skrevet Mars 18, 2008 Kjøpt deler av kimmit-sport og octane her på forumet. Kan anbefalles. Gikk smertefritt og kan anbefalles på det varmeste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 god erfaring med falc0 , smertefri handel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 Ganske ny her, men har handla felger med Hans528i, strøkene felger, fin pris, han ordna frakt.Jeg er skeptisk til og forhåndsbetale, noe han helst ville, men jeg syns han virka seriøs og ordentlig, så gikk med på det, og det endte med at han sendte felgene og jeg betalte de på samma dag... Absolutt en seriøs og ærlig selger som jeg bare har positivt og si om. Og forresten, takk for en kjapp og god handel Håper du blir fornøyd med det nye som skal på bilen din Slenger meg på at HANS528I, er virkelig en man kan stole på. Sendte meg noen felger med ei vennine av meg, uten å få ei krone. Så tok det litt tid for meg å få dem over fjellet. Nå er de her og Hans har fått de kr vi ble enige om, etter at vi ble enig om prisen. Bra man. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hflesvik Skrevet Mars 23, 2008 Share Skrevet Mars 23, 2008 Sløvseth må dere holde dere unna. Svindla meg for noen hundrelapper for "kjøp" av speil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
valrun Skrevet Mars 23, 2008 Share Skrevet Mars 23, 2008 NeonMuffler anbefales. Handlet felger av han i dag. Ingenting negativt å si. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå