Gå til innhold

Seriøse Selgere/brukere


MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

dårlig erfaring med steffenm2. har ikke handlet bmw deler men en tannstang til s13.

det viste seg att den ikke var til venstre rattet s13 men til høyre rattet s13.

han svarer ikke telefon og kommer med de røver historiene.

se innlegg:http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=15&t=226670

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dårlig erfaring med steffenm2. har ikke handlet bmw deler men en tannstang til s13.

det viste seg att den ikke var til venstre rattet s13 men til høyre rattet s13.

han svarer ikke telefon og kommer med de røver historiene.

se innlegg:http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=15&t=226670

Null poeng og skrive slikt her når du prøver og lure meg for og få tilbake pengene dine!

Er ett fett for meg om jeg blir liggende her, jeg vet at jeg solgte deg en venstrerattet tannstang, og ferdig med den saken! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter en del med å få kontakt med Surrehue87 som solgte meg en motor som egentlig skulle være e30 facelift men viste seg å være preface. Motoren kan brukes så det er greit, men jeg har nå prøvd å få kontakt med selger siden jeg kjøpte motoren for å få noe så lite som en kvitering på den (som jeg må ha ved godkjenning av motorbytte) . Jeg har sent flere pm uten at det skjer noe. Så intill han gjør opp for seg så lar jeg innlegget stå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dårlig erfaring med steffenm2. har ikke handlet bmw deler men en tannstang til s13.

det viste seg att den ikke var til venstre rattet s13 men til høyre rattet s13.

han svarer ikke telefon og kommer med de røver historiene.

se innlegg:http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=15&t=226670

Null poeng og skrive slikt her når du prøver og lure meg for og få tilbake pengene dine!

Er ett fett for meg om jeg blir liggende her, jeg vet at jeg solgte deg en venstrerattet tannstang, og ferdig med den saken! :)

hele poenget med å skrive her er å advare andre som kanskje skal handle deler for mer enn de 1500kr jeg handlet deler for.

den tannstanga jeg kjøpte av deg er til høyre rattet s13 og det har jeg 4 vitner på som var på jobben når jeg skulle bytte tannstanga.

jeg tok fagbrevet som bilmekaniker når du gikk på barneskolen også skal du lære meg å skru bil. :evil:

jeg er ute etter å få bilen på veien igjen så hvorfor skal jeg gidde å kødde med dette hvis jeg hadde fått riktig del av deg i utgangspunktet?

du skriver i den tråden om E85 som du enten har slettet/kastet meg ut av att tannstanga fungeret fint i bilen din og att den passet helt perfekt i din bil. kanskje ikke så veldig rart att den tannstanga passer i bilen din for den er HØYRE RATTET se:http://bil.autodb.no/autodb/search.wa2?County2_Split=%3A10001%3A10002%3A10003%3A10007%3A10008%3A10006%3A10005%3A10004;Limit=20;ListOrder=amsAdItems.PayTime%20DESC;Offset=40;Private=on;Status=Active;Type=hmaAuto;_cmd=results;xChassisType_Multiple=1003014#AdItemId1444067

jeg kjøpte tannstanga av deg den 12 juli 2011 og den 16 juli 2011 så tok jeg kontakt med deg og sa att tannstanga var til høyre rattet s13, da sier du att du er på jobb i utlandet i 2mnd og skal sjekke om du kanskje har levert feil tannstang til meg pga du har flere liggende og da kontakte meg igjen. 2mnd går og jeg hører ingen ting fra deg. prøver igjen i september da er du på gardermoen og skal på jobb i L.A i allt fra 2 uker til 4mnd så du får ikke gjort noe med saken før du er hjemme igjen. jeg sier att jeg kan sette meg i bilen reise til moss og levere tannstanga så får du overføre pengene til min konto. det var ett problem for du hadde ikke med deg kode brikke til nettbanken. ok tenker jeg skal gi deg en siste sjanse og venter 4mnd. når jeg da prøver å få tak i deg igjen i slutten av januar så svarer du ikke. da er det bare en bekreftelse på att du har bevist lurt meg.

men når jeg lurer deg til å svare på E85 tråden du hadde på annet selges her så får jeg plutselig svar igjen om att jeg har byttet ut tannstanga i en høyre rattet tannstang og att det er jeg som prøver å lure deg!!

du likte tydligvis ikke att jeg skriver i tråden din men når det er eneste måten å få din oppmerksomhet så gjør jeg det. jeg har tatt vare på alle sms`er som du har sendt til meg fra 12 juli og frem til nå både de du har sendt og de jeg har sendt. hvis det skulle herske noen som helst tvil om att jeg ikke snakker sant og att steffenm2 ikke har lurt meg så er det bare å ta kontakt så skal jeg gladlig hvis frem allt jeg har av info+en tannstang som ikke passer i bilen. den orginale tannstanga sitter fortsatt i bilen og har en stor olje lekkasje på venstre side og det fikk den eu mangel på i 2011.

jeg har fått høre ett rykte om att du stort sett har vært hjemme i norge hele tiden,men det er bare ett rykte jeg har hørt så jeg legger ikke så mye vekt på det. men jeg må ærlig innrømme att det koker greit i hodet mitt om dagen og jeg er ikke redd for å ta turen til moss.

du får ordne opp i saken nå før det går for langt, bil miljøet i norge er ikke så veldig stort så en dag vil vi treffes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...