Tveit'n Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Hadde ein knall handel med hermanoo90. Det gjekk ryddig og greit for seg. og vara blei sendt med ein gang! Takk for ein hyggelig handel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 Fikk mellomakselen sveist om av Morty999. Tok litt lenger tid en planlagt, men var en bra gjennomført jobb til en veldig hyggelig pris. Fikk også svar på spørsmål som egentlig var urelevante til jobben han utførte. Tommel opp fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_frantz Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 kan anbefale Ghstrider kjøpte en m5 blokk av han. hyggelig kar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettmon Skrevet Oktober 26, 2012 Share Skrevet Oktober 26, 2012 Kan anbefale S:M:G . Hyggelig kar som er lett å gjøre en handel med , rask til å sende og delene var godt pakket inn. Tommel opp . Petter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Oktober 27, 2012 Share Skrevet Oktober 27, 2012 Handelen med turbokula er nå i boks, selvom jeg ble redd jeg hadde blitt svindlet. Treg handel med dårlig kommunikasjon, men gode priser og ellers trivelig fyr i det minste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Oktober 28, 2012 Share Skrevet Oktober 28, 2012 S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dud3s0n Skrevet Oktober 28, 2012 Share Skrevet Oktober 28, 2012 kjøpte felger av "haybimmsen" i dag... felgene var som avtalt strøkne og smertefri handel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Oktober 28, 2012 Share Skrevet Oktober 28, 2012 kjøpte felger av "haybimmsen" i dag... felgene var som avtalt strøkne og smertefri handel Kjekt å høre! ikke noe tull med denne karen heller! Møtte opp presist å ikke noe tull med penga! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 30, 2012 Share Skrevet Oktober 30, 2012 Solgte deler til Pitbullblondie... Fikk penger på konto, og varen ble sendt. Kun positivt og si om henne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Oktober 31, 2012 Share Skrevet Oktober 31, 2012 Solgte 4 vinterdekk på MOMO felg til goty, han kom til avtalt tid og betalte kontant, ikke skulle han prute heller Bare positivt å si om denne karen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minigris Skrevet Oktober 31, 2012 Share Skrevet Oktober 31, 2012 Handla av Dirty ingen problemer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wbiter Skrevet November 2, 2012 Share Skrevet November 2, 2012 Solgte et vrak til larsern6, har også solgt et pakningssett til KapteinHaddock. Hyggelige karer og ingen problemer med betaling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tynes944 Skrevet November 2, 2012 Share Skrevet November 2, 2012 Tommel opp til MikaelR, solgte nettopp et grenrør til han. Han førte over penger, å når jeg så de var på konto, så sendte jeg grenrøret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dekkbrenneren Skrevet November 2, 2012 Share Skrevet November 2, 2012 Oleherfindal, svindler, betalte for turbo og grenrør, aldri fått varen... han bare lyger hele tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fjakk22 Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 Kan anbefale Mtech95, enkelt og rask kjøp, med sending samme dag Tusen takk for handelen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå