John H Skrevet Oktober 31, 2006 Share Skrevet Oktober 31, 2006 De eg kommer på som eg har handlet med er vertfall: Chrzz Jonte Tage (meget seriøs) Teekay1983 Frakk2000 Eller er det nok flere, men husker ikke brukernavn akkuratt nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet November 2, 2006 Share Skrevet November 2, 2006 da har jeg vertfall handlet hos shv og det gikk da bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet November 3, 2006 Share Skrevet November 3, 2006 Har kanskje glemt noen jeg har handlet med, men her er de jeg husker ihvertfall: Gir følgende pluss i margen: ///Molly SeT TOREBMW Kjell Rune Daggen Denne personen bør man styre unna: Peder20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim ///Cabriolet Skrevet November 4, 2006 Share Skrevet November 4, 2006 Meget seriøs bruker er: Monsen Kjøpte scorpion potta mi av han. Fikk den til og med levert på døra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastbmw Skrevet November 4, 2006 Share Skrevet November 4, 2006 No case å lage seg eit nytt brukernavn da, så er ikkje vits å lage ei liste over brukernavn som er useriøse, havner en på den lista og alikavell ønsker å fortsette å svindle er det bare å lage eit nytt brukernavn å "på'an igjenn" lista over uærlige brukere kommer til å bli uendli lang, da er det heller bedre å lage ei liste over seriøse synst no eg... Eg ser jo att liste over seriøse selgere blir laga her, men synst eg las noken par innlegg i starten på tråden att det skulle vere omvendt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnefles Skrevet November 4, 2006 Share Skrevet November 4, 2006 Kjøpte nettopp en dashboardlist av JONTE her inne,etter en budrunde. Jeg førte over 412kr til selgers konto på forhånd. Noen dager etter kom det en bulkete list som ikke passet i det hele tatt til min 3-serie(som den etter avtale skulle gjøre,erstattes med orginal list).Denne hadde ikke engang festing... Trodde JONTE var seriøs,siden han driver å skryter av at han importerer BMW-deler selv her på forumet. Han svarer ikke engang på mailene jeg sender... JONTE ER USERIØS! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snurresprett Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 En useriøs kjøper 325iturbo Om noen har tlf nr hans tar eg gladlig i mot dette per PM Avtalte å sende noen dørpanel i oppkrav, sendte de men så ble det plutslig stilt på PM. Fekk for en litt over en uke siden svar etter at eg purra, at han skulle hente de over forige helg.. Dette har ikke blitt gjort og den er nå på vei i retur= mye penger i dass!!! Har sendt en PM til han med muligheten til å ordne opp, men legger likevel ut for å advare andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 Flere kilder har informert om at 325iturbo er tidligere TeamTurtall, og innlegget over gjør det ikke akkurat bedre. '325iturbo' er nå stengt og advarsel er lagt inn i signaturen. Vil ha beskjed umiddelbart dersom noen oppdager at han har registrert seg på ny. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 har kjøpt en radiator av Viper og solgt han en topp! alt har gått som smurt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Januar 23, 2007 Share Skrevet Januar 23, 2007 kjøpt MLS pakning av boost uten noen form for komplikasjoner. foruten at far hans hadde ryddet den bort da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 Får slenge meg inn her og gi god karakter til MaRe og R.T.S! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 hadde budrunde på en mobil og Prosjekt 34 vant budrunden. har ikke hørt noe fra han på 2 uker så nå starta jeg budrunden på nytt. lite vits å by når man ikke gir lyd fra seg etterpå ang betaling og lignende.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 WOW! er det noen som får solgt noe på dette forumet! Jeg treffer som oftest bare på pratmakere som maser om flere bilder...Et eksempel: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=37957&highlight= Jeg er veldig fornøyd med handelen(e) jeg har gjort med disse personene: Tore B bmwturbo Gunnar Tore B Berntsen Yngvejos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muska Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 Hei... Jeg har faktisk solgt ganske mye og er veldig fornøyd med de fleste, kunne klart meg uten enkelte men velger å ikke navngi noen... Håper de som har handlet av meg er fornøyde men motar selvsagt konstruktiv kritikk... P.S Liker dårlig pratemakere jeg også. Mvh Muska/ Marianne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 Hei... Jeg har faktisk solgt ganske mye og er veldig fornøyd med de fleste, kunne klart meg uten enkelte men velger å ikke navngi noen... Håper de som har handlet av meg er fornøyde men motar selvsagt konstruktiv kritikk... P.S Liker dårlig pratemakere jeg også. Mvh Muska/ Marianne Jeg er meget fornøyd med deg hvertfall Meget hyggelig og behjelpelig dame Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå