rolfi Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 Jeg har veldig gode erfaringer med BMW-Marianne - Kjøpt masse deler av. Veldig god service! Astri (+hennes søskenbarn) - Kjøpt deler av Astri, solgt til søskenbarnet. sammigun - Kjøpte fjørbein og bil av han. Veldig god service M30Bxx - Solgt deler til. Frank0312 - Solgt deler til. Morty999 - Kjøpt interiør av. Det er de jeg kommer på. Håper ikke noen er glemt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Marianne Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 Rolfi er en meget seriøs ung mann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 kan si det samme, gal er han og, kjøre ifra stavanger til østfold for å hente 2 stoler og ett baksete, men han fikk det BILLIG da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Highway61 Skrevet September 12, 2009 Share Skrevet September 12, 2009 Har hatt positiv erfaring med disse også: stfoer Tippen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet September 12, 2009 Share Skrevet September 12, 2009 Handlet en PC av The_transporter idag. Hyggelig og rask handel Anbefales Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet September 12, 2009 Share Skrevet September 12, 2009 "sigge77" holder ikke avtaler på dele salg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bustadmo Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 var og kjøpte komplett eksos til 325i av overkiil i dag.. betalte en 500 lapp for det. gikk helt smertefritt. kjøpte en takluke og servo av bergeee for en stund siden, ikke noe å klage på der heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankis1 Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 mickey666 er ein privat selger som har solgt masse for meg og som har og skaffer masse bra e30 deler. han selger ikkje noke uten at han veit ka tilstand det er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tippen Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 Highway61 leverer varene, kjapt og greit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW89 Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 kjøpte noen deler av Lars89 var kjapp og alt gikk greit, skryt for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 Brekke kjøpte servo/styresnekke av meg.. Sendte den i oppkrav, men den ble ikke hentet. Tok kontakt, å han hadde ikke fått hentelappen fra posten, men da jeg ga han sporingsnr dro han å hentet pakken med en gang. Så ingenting negativt om Brekke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pål Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 Anbefaler ingen å handle av klodrik123, har overført penger, men ikke fått delen jeg betalte for. Dette begynner å bli lenge siden og har mast på han uten å få svar. Har med viten og vilje ventet med å legge det ut her slik at han skulle få rikelig med tid til å sende delen. Noe han fortsatt ikke har gjort.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet September 19, 2009 Share Skrevet September 19, 2009 Da fører jeg opp en meget positiv karakter på conan. Forhåndsbetalte for to lyktejusteringsmotorer og de dumpet ned i posten idag, pent pakket inn. Gull! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flandy Skrevet September 19, 2009 Share Skrevet September 19, 2009 M3 Yngve er helt klart en bra person å handle fra! Kjøpte motor av han og han fikset frakt helt til Bergen! Veldig fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet September 19, 2009 Share Skrevet September 19, 2009 Kjøpte et helt eksosanlegg av Badsha , og jeg kan gå god for han!! Noen misforståelser angående frakt, men ikke noe han kan noe for:) Sånt som skjer! Ellers en veldig grei og rask handel! Anbefales på det sterkeste:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå