Gå til innhold

Seriøse Selgere/brukere


MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

Blir veldig usikker her jeg da!. Fikk jo ikke noe kviteringer på noen av pakkene.. også ringte jeg til ditt postkontor for og høre, og der fikk jeg svar at den pakken var innlevert i går:? også jævelig kjedelig når bilen står stille! så blir litt utolmodig her..

Men som du forteller meg, så får jeg Beklage veldig, Bmwt er ikke noen useriøs selger! Bare jeg som dummet meg veldig ut med dette innlegget.

Og jeg kan garrantere deg at jeg ikke har mottat noe pakke enda.. så er jo sabla rart med at den som ble sendt som brevpost skal forsvinne..

Men hvis den dukker opp så sender jeg denne straks i retur.

Dette var ikke noe moro, nå fikk jeg en dårlig følelse i meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir veldig usikker her jeg da!. Fikk jo ikke noe kviteringer på noen av pakkene.. også ringte jeg til ditt postkontor for og høre, og der fikk jeg svar at den pakken var innlevert i går:? også jævelig kjedelig når bilen står stille! så blir litt utolmodig her..

Men som du forteller meg, så får jeg Beklage veldig, Bmwt er ikke noen useriøs selger! Bare jeg som dummet meg veldig ut med dette innlegget.

Og jeg kan garrantere deg at jeg ikke har mottat noe pakke enda.. så er jo sabla rart med at den som ble sendt som brevpost skal forsvinne..

Men hvis den dukker opp så sender jeg denne straks i retur.

Dette var ikke noe moro, nå fikk jeg en dårlig følelse i meg.

skjønte lite av dette selv,men posten kunne ikke gi meg noe kompensasjon for denne som ble sendt som brevpost da de ikke kunne vite at det faktisk var det som var inni brevet,fikk beskjed om at slikt kan forekomme,latterlig spør du meg. men orker ikke stresse mer med dette. posten har iallefall fått forklart meg at den første pakken nå er sendt etter at jeg tok kontakt igjen med de i går kveld. at jeg rotet vekk kvitteringen på den,ja my bad,men ikke noe å gjøre med det,skjedd er skjedd så forhåpentligvis har de fått ordnet opp i dette nå. ,men det er IKKE første gang jeg har hatt problemer med postkontoret på MENY RAVNANGER.

men i dialoger med deg vet du også at jeg tilbydde meg også å betale deg tilbake selv med tanke på at jeg allerede hadde sendt to stykker,men alt i alt,kan jo ikke gjøre noe mer fra eller til når posten surrer sånn. de har nå iallfall bekreftet at hjulene snurrer nå. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handlet litt eksos av SiohZ og må si meg meget fornøyd med handelen.

Pakken kom i posten bare få dager etter handelen var avtalt og den var meget godt pakket.

Kan anbefalles å gjøre handel med :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Useriøs! BMWT ville jeg ikke anbefalt og handle deler av etter min mening..

Jeg har nå ventet i over 2 uker på en hjerne fra han! Og han sier at han har rotet vekk sporingsnummer og at det har skjedd noen feil på posten..

Så han skulle skjekke dette opp! Også for sikkerhetskyld skulle han sende sende en til da, ble sendt som brevpost da dette haster litt. og der rotet han vekk kviteringen på den også vist, hehe:o så jeg har vært veldig tolmodig og stolt på han.. og først i går fikk jeg sporingsnummer etter mye mas og prat! også da sto det at den var innlevert på postkontoret 24.11!:P så ringte opp og skjekket det på postkontoret, og det stemte at han ikke leverte den inne føre da.. så han har juge hele tiden og sakt denne var på vei, og at noe har skjedd under sending og sånt. er dritt lei av det her! så Dette er ALLER siste gang jeg kjøper noe fra han ihvertfall!!

Bare sier dette for og råde dere.. han virket ihvertfall veldig ærlig og ordentlig! men for et RoteHue!

Eivind

har litt samme erfaring med bmwt.. skulle handle ett par fremskjermer av han for leeeeenge siden. og avtalte alt osv. men sendte de aldri.. så glad jeg ikke betalte noe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Useriøs! BMWT ville jeg ikke anbefalt og handle deler av etter min mening..

Jeg har nå ventet i over 2 uker på en hjerne fra han! Og han sier at han har rotet vekk sporingsnummer og at det har skjedd noen feil på posten..

Så han skulle skjekke dette opp! Også for sikkerhetskyld skulle han sende sende en til da, ble sendt som brevpost da dette haster litt. og der rotet han vekk kviteringen på den også vist, hehe:o så jeg har vært veldig tolmodig og stolt på han.. og først i går fikk jeg sporingsnummer etter mye mas og prat! også da sto det at den var innlevert på postkontoret 24.11!:P så ringte opp og skjekket det på postkontoret, og det stemte at han ikke leverte den inne føre da.. så han har juge hele tiden og sakt denne var på vei, og at noe har skjedd under sending og sånt. er dritt lei av det her! så Dette er ALLER siste gang jeg kjøper noe fra han ihvertfall!!

Bare sier dette for og råde dere.. han virket ihvertfall veldig ærlig og ordentlig! men for et RoteHue!

Eivind

har litt samme erfaring med bmwt.. skulle handle ett par fremskjermer av han for leeeeenge siden. og avtalte alt osv. men sendte de aldri.. så glad jeg ikke betalte noe ;)

du er vell siste personen som skal uttale seg her morty,sendte aldri deg noe nei,men vi hadde heller ikke noe avtale annet enn at jeg sa jeg hadde en forskjerm...jeg solgte denne til en annen på forumet....sutreunge er vell det man kan kalle deg...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

morty 999 useriøs...heng deg opp i fakta istenfor å vær en så stor sutreunge...vi hadde en dialog for EVIG lenge siden,men valgte å ikke selge til han men en annen på forumet...hørte da ikke noe mer fra han heller,så hvorfor han skal ta dette opp her er vell heller mangel på noe vi ikke skal nevne.....har du et problem morty,så burde du tatt det opp med meg....tragisk dette....får en følelse av at det er mange på dette forumet som burde få seg noe å gjøre på istedenfor å holde på slik som dette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid vært fornøyd med de jeg handler med her, men nå er det en situasjon jeg vil nevne.

Handlen med 530de39 gikk fint, ikke noe stress med det, men da delen kom, en nokia-mobiltelefon til midtarmlenet i e39, passet den ikke med kontakta mi. Jeg spurte om den passa rett i, ettersom jeg har telefon fra før, motorola. Han sa ja, og at han var ganske sikker på at kontaktene var like også. Han hadde jo en Motorola til salgs også, så enkel sak og sammenligne, meiner nå jeg. Han sier han mente att telefonen passer i armlenet, og det gjør den, men han sier at det sikkert kan kobler og trikses for og få nokia-telefonen til å fungere.. Dette meiner jeg selger ABSOLUTT burde sjekka, og gitt meg tilbakemelding på, før jeg kjøpte en totalt ubrukelig telefon. Eller er jeg helt på ville veier der??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morty 999 useriøs...heng deg opp i fakta istenfor å vær en så stor sutreunge...vi hadde en dialog for EVIG lenge siden,men valgte å ikke selge til han men en annen på forumet...hørte da ikke noe mer fra han heller,så hvorfor han skal ta dette opp her er vell heller mangel på noe vi ikke skal nevne.....har du et problem morty,så burde du tatt det opp med meg....tragisk dette....får en følelse av at det er mange på dette forumet som burde få seg noe å gjøre på istedenfor å holde på slik som dette..

haha, så jeg er useriør mener du? det for noe tull...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...