Azeton Skrevet September 27, 2010 Share Skrevet September 27, 2010 M|fjeld anbefales også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 27, 2010 Share Skrevet September 27, 2010 Anbefaler VegardB. Jeg solgte en hjelm som han forhåndsbetalte med en gang vi ble enige om pris. Knall fyr å handle med samt. rask og fin kommunikasjon oss i mellom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørgenh Skrevet September 28, 2010 Share Skrevet September 28, 2010 Positiv erfaring med M|fjeld. Solgte han frontlykter. Han dukket opp på dagen med kontanter. Handelen gikk kjempefint. Kjøpte Sport Evo felger av Stian_B. Veldig grei og kjapp handel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet September 28, 2010 Share Skrevet September 28, 2010 Har i det siste handlet med følgende brukere, og kun positivt å si Azeton M3 Heib Sjøbuse Teekay1983 hardrocxsludge Disaster skulzen Weetos Har handlet med flere også her tidligere, så om noen som har handlet med meg og ikke står oppført her er det bare å gi meg beskjed Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegardB Skrevet September 28, 2010 Share Skrevet September 28, 2010 Anbefaler VegardB.Jeg solgte en hjelm som han forhåndsbetalte med en gang vi ble enige om pris. Knall fyr å handle med samt. rask og fin kommunikasjon oss i mellom Anbefaler også Torek. Grei å handle med og rask til å sende. Veldig fornøgd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heib Skrevet September 29, 2010 Share Skrevet September 29, 2010 Sålde en BBS Front till E21 idag till Leif Harald, inga problem alls. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet September 30, 2010 Share Skrevet September 30, 2010 Kan anbefale Concep... Kjøpte bil av han, og det gikk helt fint:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet September 30, 2010 Share Skrevet September 30, 2010 Anbefaler Jan S,kjapp til og sende,og godt innpakka... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Oktober 1, 2010 Share Skrevet Oktober 1, 2010 Skallesei er USERIØS.... Betalte for ei trimboks pluss frakt i juli,men den har ikke dukka opp,bare masse unnskyldninger. Siste nå var at jeg skulle få igjen penga,dette ble sagt på lørdag,men ingen penger har dukka opp enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 1, 2010 Share Skrevet Oktober 1, 2010 Skallesei er USERIØS.... Betalte for ei trimboks pluss frakt i juli,men den har ikke dukka opp,bare masse unnskyldninger. Siste nå var at jeg skulle få igjen penga,dette ble sagt på lørdag,men ingen penger har dukka opp enda. Går ikke ann å finne ut av hvilken bank som eier kontoen via din bank, også anmelde han da? Er penga tapt hvis vedkommende ikke velger å betale tilbake?? Skulle ikke tro det var så enkelt å svindle............. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Oktober 1, 2010 Share Skrevet Oktober 1, 2010 Skallesei er USERIØS.... Betalte for ei trimboks pluss frakt i juli,men den har ikke dukka opp,bare masse unnskyldninger. Siste nå var at jeg skulle få igjen penga,dette ble sagt på lørdag,men ingen penger har dukka opp enda. Går ikke ann å finne ut av hvilken bank som eier kontoen via din bank, også anmelde han da? Er penga tapt hvis vedkommende ikke velger å betale tilbake?? Skulle ikke tro det var så enkelt å svindle............. Det er mulig,men det var heldigvis kun ei brukt boks som ble 6-700 inkl frakt,husker ikke helt i farta...så gidder ikke stresse mer med det,synes bare det er jævla teit å gjøre seg til kjeltring for så lite... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 1, 2010 Share Skrevet Oktober 1, 2010 Er vel derfor han kjører på med svindlinga. Folk flest driter i småbeløp og da ruller det videre Heldigvis aldri opplevd noe sånt, bortsett fra et tilfelle hvor jeg sendte svær subwoofer som kosta 250 kr. i frakt på oppkrav og mottaker ikke plukket den opp... Så det svei for en 500-lapp (måtte ut med returfrakta til Posten...)... Skikkelige rasshøler, fatter ikke at de ikke får dårlig samvittighet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Oktober 1, 2010 Share Skrevet Oktober 1, 2010 Kan trygt anbefale camxer, super pris, seriøs og sendte pakken ganske snart. Kan også anbefale einar og Bmwturbo som også er seriøse og supre selgere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
valpua781 Skrevet Oktober 3, 2010 Share Skrevet Oktober 3, 2010 "There's good news and bad news," the divorce lawyer told his client. "I could sure use some good news," sighed the client. "What's it?" "Your wife isn't demanding that your future inheritances be included in the settlement." "And the bad news?" "After the divorce, she's marrying your father." No money no way in real life,no gold no way in game! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet Oktober 3, 2010 Share Skrevet Oktober 3, 2010 Kjøpte et sett felger av |Ole| og betalte på forskudd, bor et godt stykke fra hverandre men han kunne ordne frakt allikevel. Ble litt komplikasjoner med noen kompiser som lovte å ta de med men ikke gjorde det, men |Ole| ga seg ikke og fikk satt noen andre på saken. (Vet mange andre ville gitt opp og overført tilbake pengene). Kan absolutt anbefale å handle med han! Hyggelig fyr som gjør det han kan for å hjelpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå