StianA Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 Kan anbefale kongstian87. Rask og fin handel Takk og i lige måde Jeg kan trykt anbefale CS Har også god erfaring med: S.Arnesen M3 Yngve Deadsent SofaKingFresh Tobbe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Valset Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 har netopp handlet med FTE og kan anbefale han sterkt! delene ble pakket og sendt når han sa han skulle gjøre det, og var fint pakket:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildSN Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 fikk varen fra Iver i dag. grei handel. førte over penger FØR noe som helse garanti. kjappt svar i min inbox med sendingsnr. og varen var mer en god nok, og pent pakket inn. + i bokji! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 Positiv til STM5 SondreLM salg av bil, smertefritt! og ekstra positiv til in2you, fikk en lippe til e36 mtech fanger, levert i Bergen! Utrolig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet Desember 13, 2010 Share Skrevet Desember 13, 2010 Anbefaler Azeton Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lanzin Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 Anbefaler Ballder Flott Service Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Desember 15, 2010 Share Skrevet Desember 15, 2010 Kan anbefale ww2,kjøpte tankarmatur av han,og denne var godt pakket og sendt kjapt.. Ene sønnen min trodde det kom en fot i posten..hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Desember 15, 2010 Share Skrevet Desember 15, 2010 Anbefaler BallderFlott Service +1! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Desember 15, 2010 Share Skrevet Desember 15, 2010 Kan anbefale ww2,kjøpte tankarmatur av han,og denne var godt pakket og sendt kjapt.. Ene sønnen min trodde det kom en fot i posten..hehe... Haha, måtte bare le! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mxsondre Skrevet Desember 15, 2010 Share Skrevet Desember 15, 2010 Jeg kjøpte noe burnout18 her på formumet. Kjøpte 4stk felger 1 sett lincelykter og hvit spedo til e30. Første pakka var grei. men andre pakka. så lå lyktene inni felgene. og dem vær svært dårlig innpakka. så det ene parre var jo selvfølgelig knust. Har sikkert prøvd og ringe 20-30 ganger. men ikke noe svar!! for posten sa jeg måtte kontakte selger. er ikke til og anbefale!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Desember 15, 2010 Share Skrevet Desember 15, 2010 Anbefaler BallderFlott Service +1! Takk til dere. Punktlighet og kommunikasjon på toppnivå hos dere begge. Kai-P og Lanzin anbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sberget Skrevet Desember 16, 2010 Share Skrevet Desember 16, 2010 Kan trygt anbefale thomashm5! Kjøpte m3speil av han. Forhåndsbetalte for pakken, fikk pakken etter 2-3 dager tror jeg i postoppkrav, ringte han og sa han skulle ordne opp med en gang da det var ved en forglemmelse. Han overførte det jeg betalte for mye så +1 til thomashm5 !! Trivelig fyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Desember 16, 2010 Share Skrevet Desember 16, 2010 gjorde en handel med 330im her om dagen. Bare positivt. fikk håndpenger og resten ved avhenting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dram1983 Skrevet Desember 17, 2010 Share Skrevet Desember 17, 2010 Solgt Iphone til Wagon og gikk som det skulle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motocross4 Skrevet Desember 18, 2010 Share Skrevet Desember 18, 2010 BMW-mann Er særiøs selger/bruker. Godt pakka inn det jeg kjøpte av han,tok litt tid men det er fordi han måtte jobbe:) Takk for handelen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå