Gjest Skrevet Desember 21, 2010 Share Skrevet Desember 21, 2010 Har handlet en hel haug med deler av c-hansen og har bare positive ord å si om han!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmit Racing Skrevet Desember 22, 2010 Share Skrevet Desember 22, 2010 Larsenn=minus for denne karen her..lovte og hente ut pakken.men ga faen..så pakke er på vei hjem igjen.så senkesettet(E34) er fortsatt til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBenny Skrevet Desember 27, 2010 Share Skrevet Desember 27, 2010 jon90e30 Anbefales IKKE! Sendte han 600kr for noen sidepaneler til E30'n. For over 2 mnd'r siden og har enda ikke fått dem. Nå svarer han ikke lenger på PM'ene mine heller. Så ser mørkt ut :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Desember 27, 2010 Share Skrevet Desember 27, 2010 Positiv til manta-a Forskuddsbetalte for et sete han demonterte for meg, sete trekkene såg meget bra ut og kjapt levert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Desember 28, 2010 Share Skrevet Desember 28, 2010 kjøpte et 12v kjøleskap av Kongstian87! kjempegrei kar som sendte varen som avtalt og jeg overførte 650 kr dagen før jeg mottok skapet! cudos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Desember 28, 2010 Share Skrevet Desember 28, 2010 Kan anbefale kongstian87 Forhåndsbetalte og fikk varene som avtalt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Desember 28, 2010 Share Skrevet Desember 28, 2010 Anbefaler IKKE å handle med glennarl. Jeg forhåndsbetalte frakt på en masse deler som jeg trengte kjapt til e46 som aldri dukket opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PowerPro Skrevet Desember 28, 2010 Share Skrevet Desember 28, 2010 AKkurat fått i hus en styresnekke jeg kjøpte av kje, alt gikk smertefritt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beianmotorsport Skrevet Desember 29, 2010 Share Skrevet Desember 29, 2010 gjort en handel med magne^^ og handelen gikk smertefritt, rask betaling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Desember 29, 2010 Share Skrevet Desember 29, 2010 Gjennomførte nettopp en hyggelig handel med Reset. Kan så absolutt anbefales Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Desember 29, 2010 Share Skrevet Desember 29, 2010 Handlet servotannstang, pumpe, tank og slanger fra L.M.e30 Betalte frakt på forskud, og når pengene var inne på konto sendte han delene i oppkrav.... Så dette var en positiv handel..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Desember 31, 2010 Share Skrevet Desember 31, 2010 Solgte sideskjørt og bakfaner til Jørgen Lie og handelen gikk enkelt og greit Fikk forskuddsbetalt også Må også tilføye Tommy'n. Sendte i oppkrav og pakken ble hentet ut på dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettmon Skrevet Januar 1, 2011 Share Skrevet Januar 1, 2011 Kan anbefale CAN92 . Han kjøpte et M-tech 2 ratt av meg Petter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bevern Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 Henrik_M kan legges til listen over seriøse selgere. Han kjørte i ca 2timer med 4felg til meg idag, og var like glad og førnøyd Produkt i lik stand som forventet. ++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 Anbefaler å handle med Marius: marius_m535_90 Møtte opp til avtalt tid og sted. Varen var som forventet. Prisen var riktig. Anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå