Hakon Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=7704896&sid=7ab5cjFuz128543&pos=49&tot=72&page=2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 Du om det. Gjennomført bil, men bytte av eksos og baklykter hadde ikke gjort noe. Liker vanligvis diskret styling, men denne ser bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 ja må innrømme at jeg ikke er noen fan av uoriginal styling, men ingen tvil om at bilen var gjenomført. Meget pen showbil! Men en ting med den bilen er at bakpartiet og fronten er 2 helt forskjellige verden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 den bilen er bare hælig! du er nok bare misunelig håkon! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bongo Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 HEHE...oppmerksomhet får du nok med denne. Men stygg er den ikke synes jeg. Egenartet derimot... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 fy f*** så stygg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 var kul denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 Synes den var litt kul jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 Var faktisk pen når den var såpass gjennomført! Jeg ville hatt den:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 Synest faktisk denne var litt fin jeg og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 ja den var litt fin... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dannis Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 likte den jeg og baklyktene og lambodørene kunne jeg vært foruten. nyyyyyydelig farge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 Jeg syns den var rå! Kunne tenkt meg den, men hadde nok byttet baklykyene. Ellers hadde jeg ikke sagt neitakk! Namm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 Jeg synes det er morsomt at de kaller det "Seidl TUNING" når de bare lager plast og ikke noenting som kan få bilen til å gå fortere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 Denne er jo faktisk rimelig bøs, da...... Og hvis dere sjekker tlf.nr på f.eks. Gule sider, så ser dere at denne hører til hos GS Bildeler..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå