Hhenrik Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 Fant denne m3 på autodb. noen som har noen meninger om denne? Noen som kjenner til eller har sett/prøvt/erfart bilen? http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1065610 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 lav km stand da, skulle vært noe bilder av interiøret. De holder seg bra disse E36 interiørene. Håper M motorene holder seg like bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2006 ja det var relativt lav km.stand hvis han kan bekrefte det på noen måte. Motoren aner jeg ikke så mye om, derfor jeg spør om erfaringer. 197 000,- for bilen er jo ikke så verst vil jeg si. Er det mye pes å førstegangsregistrere bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 lav km stand da, skulle vært noe bilder av interiøret. Ser iallefall ut som interiøret er "brun-rødt". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2006 fyren bor rett med meg, så tenkte å gå å ta en titt, men sitter offshore nå så tenkte jeg kunne undersøke litt i mellomtiden hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 Denne ha stått til salgs en stund, og interiøret er knall rødt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2006 bilen skal på stor service, åså skal bremsene byttes og så skal den på naf-test, så finner vel greit ut om den er i fin stand. Hva er de store forskjellene på vanlig m3 og m3 GT da? Ang. rødt interiør, vel, kan jo se fint ut hehe...vil ikke uttale meg om noe før jeg har sett bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 bilen skal på stor service, åså skal bremsene byttes og så skal den på naf-test, så finner vel greit ut om den er i fin stand.Hva er de store forskjellene på vanlig m3 og m3 GT da? Ang. rødt interiør, vel, kan jo se fint ut hehe...vil ikke uttale meg om noe før jeg har sett bilen.. Ang. fargen på interiøret, så er det jo opp til vær enkelt person, hva man like. GT har 295hk og 323nm, aluminiums dører, justerbar front spoiler, dobbel hekkspoiler, dobbel oljepickup i bunnpanne, krengestag oppe og nede foran, interiør i skinn/alcantara. for å nevne noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2006 angående dette med hk. Har hørt at f.eks 3.2 literen går ikke noe særlig bedre enn 3.0l osv. noen som har noen formening om dette? er det i det hele tatt merkbart?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 Det er jo en oppgitt forskjell på 35hk, som du sikkert merker, men det har vert en del snakk om at 3,0 har gitt mere hk en oppgitt, og 3,2 mindre hk. Men dette varierer fra bil til bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2006 okay. Må bare si at interiøret i bilen din tåmi er ur nice Mye måtte du ut med for dyret ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå