StigJ Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 Da ble fristelsen alt for stor. Så i natt ble det bestilt et sett Predator Chromium fra www.jlevisw.com Kommer bilder så for de kommer på bilen. Og det blir garantert samme dag som de kommer i hus. Håper bare de kommer til neste helg. For da blir det utstilling på meg hos OS Bildeler. Men tviler vel på at det går så kjapt med post fra Junaiten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 De så bare driiit nice ut! Tror du har gjort et bra kjøp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2006 Ja. Etter litt spørring rundt på www.E46fanatics.com ble det disse. Var visst dette setter som var noe å gå for hvis man skulle ha noe av det beste. Ikke så værst pris heller. Kommer vel på ca. 1500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skywalk3r Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 det er kjempe nice og! satt inn mine på torsdagen jeg..og det ble bare krem! kan ta noen bilder.. mvh Stian S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2006 Kjøpt samme settet du og? Vil gjerne se noen bilder ja. Hvor lang tid gikk det fra bestillingen til du fikk dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skywalk3r Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 kjøpte bare ringene (ccfl) jeg og ordnet resten selv...blir vel nesten det samme...kostet 600kr til meg...og kan å mekke litt bil så er det ikke noe problem..tok vel en 1 time å gjør ferdig alt med arbeid, så kom gliset;) mvh Stian S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skywalk3r Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 skal ordne bilder om 10 min:D Mvh Stian S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2006 Kunne egentlig bare kjøpt ringene jeg og. Men like greit å få helt sett. Bilder er nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skywalk3r Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 Det siste bilder er vel det beste, men det ser mye bedre ut i virkeligheten, kameraet klarer ikke å gjengi bildet på EA er på. og ser dem mye om natten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skywalk3r Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 sjekke skiltplaten på det øverste bilde:P Mvh Stian S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2006 Takker for bildene Stian. Så greit ut det ja. Skiltplaten har jeg sett før. Litt harry kanskje? De ringene, har de et lag med folie på baksiden slik at det ikke skinner så mye i reflektorene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skywalk3r Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 nei..har bare lagt på EA utenpå reflektoren...og Ps alle trur jeg kjører pappas bil så jeg mått lage noe diskre så da ble det skiltplater;) Mvh Stian S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 Sånne Predator Chromium har jeg også sett på www.e46fanatics.com , Helt utrolig kule lykter. Skulle gjærne kjøp sånne selv, men skjønner ikke så mye. Er det hele xenon lykter eller bare ringene? Kan jeg sette inn xenon når jeg egentlig ikke har det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skywalk3r Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 jeg har xenon...men jeg trur ikke det er noe forskjell på ringene til xenon og ikke xenon.. Mvh Stian S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 Fin kopi av skiltplatene mine.. de blei en smule for harry for meg, så jeg tok de av.. Mr.Stream, har sendt deg en PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå