Bimmerlars Skrevet Juni 3, 2006 Skrevet Juni 3, 2006 Noen som er flinke med photoshop her? Kunne noen gjort meg den tjenesten å photoshoppe denne E30 M3'en(gjerne en annen hvis bilde ikke er noe særlig bra utgangspunkt) med hvit og rød farge? Bare bruk fantasien. Altså mikse rødt og hvitt på karosseriet! Hadde satt stor pris på det!
RWDF Skrevet Juni 3, 2006 Skrevet Juni 3, 2006 Jeg er ikke noe særlig god til å photoshoppe, men hva med en hvit strek langs "kanten" på døra, og opp over spoileren, på en måte som A-Team-bilen?
Trulsen Skrevet Juni 3, 2006 Skrevet Juni 3, 2006 Det er et litt vanskelig bilde å modde da, i og med oppløsningen er såppass liten. Men har gjort et lite forsøk. Har litt dårlig tid så gjorde det bare "helt" kjapt.
Deep Dish Skrevet Juni 3, 2006 Skrevet Juni 3, 2006 Mixe rød og hvit.!! Ikke noe problem, det blir rosa det.!
Bimmerlars Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Skrevet Juni 3, 2006 Mye interessant her! Takker folkens. Keep e'm coming Trenger ideer til bilen min skjønner dere
Nino Skrevet Juni 3, 2006 Skrevet Juni 3, 2006 Mixe rød og hvit.!! Ikke noe problem, det blir rosa det.! ÆGD
Bimmerlars Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Skrevet Juni 3, 2006 Mange som kan photoshoppe her ser jeg Noen som kan ta bort alle dekaler på denne?
Bimmerlars Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Skrevet Juni 3, 2006 Takk Arild G! Likte den øverste veldig godt. Ha på reklame fra egne sponsorer eller noe kanskje!
Ron Jeremy Skrevet Juni 3, 2006 Skrevet Juni 3, 2006 Hvorfor skal den være rød og hvit? Er det disse fargene du må bruke? Bare lurer...
Gunnar Skrevet Juni 3, 2006 Skrevet Juni 3, 2006 Modden til Dannis var jo helrå! Hvit nederst var tøft.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå