p10 Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 Kort og godt, er det plass til barnevogn og det som skal til, i en e36 touring uten for mye styr?? Det er jo ikke akkurat verdens største bagasjerom, men jeg synes personlig at E36'en er en av de peneste BMWene (med M-tech utseende) som er laget, og kunne kjerne tenkt meg en slik en, gjerne rød også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klinz Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 Eg har sjølv ein e36 touring og ein gutt på eit halv år! ( skryte litt) De Går heilt fint, har ski boks i tilieg for ferie. Våres barnevogn går baki, bade bag og sports vogn. Men prøv vogna baki først de gjorde me. Kjøpte bil først for de måtte vere ein BMW e 36 so kjøpte me ein vogn som me fekk plass til, men alle dei me vognen me prøvde passa fint. Håpe du fekk svar på noen spørsmål. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 Klart at en E36 Touring kan brukes til familiebil (hvis man prøver og hvis man tenker konstruktivt)... ... E46 Touring er ikke så veldig mye større og den kan fint brukes. Vi har kun vår 2003 E46 318d Touring til en familie på 4 personer...mor, far, datter (snart 13 år) og junior (snart 3 år)...og vi har faktisk god plass til å dra 3 uker på ferie sydover...uten takboks. Det er mest av alt et spørsmål om hvordan man pakker og hva man prioriterer. Det er klart at dersom 4 personer skal skifte klær 3 ganger om dagen og ikke kan/ønsker å vaske klær når de er på ferie er selv en E39 Touring for liten, men hvis man kan begrense seg til et skift pr dag har selv en E46 Touring ganske bra med plass. Vi har grovt vurdert med sportsvogn, reiseseng, 4 store bagger, 2 mellomstore bagger og div. poser med ting & tang. Altså ingen stive kufferter som ikke kan "lirkes" og føyes på plass og baggene blir heller ikke stappet helt fulle av samme grunn. Bilen har automatisk klima og det mener jeg er en absolut forutsetning for en vellykket tur sydover mot Rivieraen i sommerhalvåret. Vi har nå reist tre ganger sydover med vår E46 Touring... og bildene fra årets første tur tyder vel egentlig ikke på at den yngre generasjonen klager akkurat... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå