Maxxsonics Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 var på drag race på gardermoen i helga, såg d sykeste jeg noen gang har sett! nye BMW'n til vs motor kjørte.. husker ikke helt eksakt hvor mye den kjørte på men mener det var 8.429 .. det var så sykt rått! fler som var på gardermoen i helga å såg dette? dette var vilt altså! noen bilder litt amcar å da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2006 hvorfor bilr det sånn rundt bildene mine? hva gjør jeg galt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 De legger seg som thumbnails. tror det er pga størrelsen på bildenedine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 Hva er det han har i den bilen da? Er det like mye hester og sånn som i 5'ern? (Ser kanskje ut som han har enda mer) Gleder meg som faen til rudskogen i juli... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2006 Hva er det han har i den bilen da?Er det like mye hester og sånn som i 5'ern? (Ser kanskje ut som han har enda mer) Gleder meg som faen til rudskogen i juli... se selv hehe.. mener å huske de sa den bremset over 1400 gamp!!! har ett bilde til av motorrommet, men det er får stort til å få hostet.. men å se den bilen kjøre var sykt! motorrommet var så vilt! noe carbon jobb på det innsuget....! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 Husk at jeg GJERNE tar i mot bilder på post@bimmers.no fra slike arrangementer for å legge de ut under Happenings! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2006 Husk at jeg GJERNE tar i mot bilder på post@bimmers.no fra slike arrangementer for å legge de ut under Happenings! jeg er ikke så flink med pc osv..kan prøve å maile de til deg men..kan brenne en cd å sende i posten til deg også hvis du vil det.. kan sende adresse på PM...har en del bilder fra gatebil på våler bana, i fra en dag på strippa og ifra motorfestivalen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 Alt slikt er interessant. Vi fortsetter det på PM.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 Fy f.... m5 twin turbo? Dette var rått! Gleder meg som en unge på julaften til gatebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2006 Fy f.... m5 twin turbo? Dette var rått!Gleder meg som en unge på julaften til gatebil var allefall det frakkeste jeg har sett noen gang! den tia han brukte på stripa var jo helt vill da! helt utrolig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 Var det denne som var med på Autofil Tuning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 Vanskelig å se av bildet, men er det en`68 Chevelle så er det den ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 Ser slikt ut jah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juni 5, 2006 Share Skrevet Juni 5, 2006 jeg tror ikke vs sin nye bil blir å se på gatebil treffene, kanskje på utstilling, men ser jo på bildet at dette er en dragrace bil. Eller??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2006 Var det denne som var med på Autofil Tuning? stemmer det ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå