Meinert Skrevet Juni 4, 2006 Skrevet Juni 4, 2006 Noen som sliter med kondens i det ytterste laget i baklyktene? Har det i begge to bak og koondensen blir jeg altså ikke kvitt. Noen tips?
kabeldeigen Skrevet Juni 4, 2006 Skrevet Juni 4, 2006 Borr et lite hull i lykteglasset, så slipper kondensen ut
Meinert Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Skrevet Juni 5, 2006 Er det ønskelig med et hull bak på lykta da? Hmmm...
kabeldeigen Skrevet Juni 5, 2006 Skrevet Juni 5, 2006 Da må du skifte lyktene da, siden de lekker. Men det er billigere å borre da, det trenger ikke å være stort da, 1-3mm. Så du vil ikke kunne se hullene, men det kommer luft inn, og kondensen forsvinner. Bare et tips......
Haug530D Skrevet Juni 5, 2006 Skrevet Juni 5, 2006 eller prøv å kjøre uten pærer en stund, eller hvis det er pakning rundt pæra ta den bort og kjør en stund slik.
Dan Skrevet Juni 5, 2006 Skrevet Juni 5, 2006 Du har ikke riper eller en liten sprekk i glassene? Det hadde jeg i den ene av mine gamle lykter, og da dugget den etter vask og i regnvær.
Meinert Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Skrevet Juni 5, 2006 Nei har ikke det. Det rare er at der er kondens hele tiden. inne som ute, våt som tørr så det er litt rart. Skrudde ut den ene pæra i noen minutter og som en her sa tidligere så så det da ut som oom kondensen forsvant litt ja
tommye46 Skrevet Juni 7, 2006 Skrevet Juni 7, 2006 Skru ut pæren og bruk hårføner på glasset i noen minutter. Funker som bare d. Vanligste grunnen til kondens i lykten (med mindre du har en sprekk da) er faktisk høytrykksspyling av bilen, enten i vaskeautomat eller for hånd. Lykke til!
Meinert Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Skrevet Juni 7, 2006 Takk for tipset! Det føles som et bra svar så da er kvelden reddet i dag og:-) Ha en fin dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå