Gå til innhold

'83 E30 323 Bilcross prosjekt


Bimern
 Share

Anbefalte innlegg

hehe.. også ett annet tips er at siden du må ta av fanger forrean så får ikke bærekonstrukjsonen forran noen støtte i en smell på min der det litt klemt sammen men sånn ca fikset nå.. men ta værtfall et stag mellom helt foran som det er gjort på dette bildet.. fjørbeinstårna vil også gi etter,¨så på på ett steg mellom der..

dscn83012hg.th.jpg

Jeg tror ikke den bjelken der er helt etter regelboka :roll: Det er kun lovt med 20x20 mm firkantrør. 2 horisontalt og 3 vertikalt. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har blitt litt skruing den siste uka å, har fått fiksa panser-lås, ikke helt ferdig med det enda da, skal på noe forsterking rundt hullet, men det er jo kjapt å fikse. Har også fiksa innerskjermen på høre side bak, men det er såpass med jallamekk, at det kommer det ikke noe bilde av :wink:

Ellers har luktehullene blit fylt, skal ha på noen hullplater i de felte som fortsatt er åpne mot nyrene.

Har også fiksa rusthullene i dørken.

DSC00076.JPG

DSC00077.JPG

DSC00078.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ai ai, fikk rørene til buret i dag :D . 18 meter med sømløst rør i en dimensjon jeg ikke husker i farten :wink: , Så da blir det nok ikke lenge til før det er på plass. Skal bare lage litt forsterking under buret der det blir festa i karossen, så blir det nok en tlf til den lokale rørbøyeren for å be ham hjem en tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Debutten blir 09.09.06. Raabakkan motorstadion i Overhalla. Håpe virkelig æ får kjørt eit heat imot dæ.

Må få lagt i forsterkningsplata no så e det berre å sveis!

He he, jepp hadde vært konge å få kjør noen runder mot hverandre ja. 8)

Var på Boom (lokale "rånesjappa") å hent a go-pakke i dag, stol, belter, hjelm, hansker og balaclava :D

CIMG1564.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får du ræva di neddi stola?

Fikk go pakke fra GS på tordag: vifteblad, vannpumpe, register reim og strammer. Kom plutselig på at det er løp 1. juli, så det må nok tas eit tak t vokkon!

He he, ikke no problem med det nei.

Blir masse skruing på torsdag og fredagskveld da skjønner jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. også ett annet tips er at siden du må ta av fanger forrean så får ikke bærekonstrukjsonen forran noen støtte i en smell på min der det litt klemt sammen men sånn ca fikset nå.. men ta værtfall et stag mellom helt foran som det er gjort på dette bildet.. fjørbeinstårna vil også gi etter,¨så på på ett steg mellom der..

dscn83012hg.th.jpg

Jeg tror ikke den bjelken der er helt etter regelboka :roll: Det er kun lovt med 20x20 mm firkantrør. 2 horisontalt og 3 vertikalt. :wink:

tja.. en må ha noe til også holde sammen der.... uten den går der dårlig med tinga forran på bmw'n.. men er jo ingen som sier noe på hvidan ting er bygget i bilcrossen da.. bare stolen stitter fast også buret er helt.. hehe :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Harald e30R

Jeg kjenner godt til det å knuse fronten på BMWène. Klarte på 1 løp å knuse 3 radiatorer, pluss en vannpompe. Så det er derfor jeg råder alle som kjører bilcross til å hive radiatoren bak. Istedenfor å sette inn en bjelke som ikke er lovlig, kjedlig å måtte grue seg til hver eneste teknisk kontroll på grunn av en bøyle :roll: Er du ikke enig? :wink:

Jeg vil ikke kalle dette OT for de som mener det. For jeg deler erfaringer med dere alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blitt noen dager siden site update no, men nå har jeg tatt ferie og har litt mere tid til å skru.

Har de siste kveldene og i dag fått lagd fester til stolen og satt denne fast.

DSC00059.JPG

:whistle: Var ute å sladda en tur også etter at stolen var montert drive2.gif

Detta blir gøy :whoa:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...