Bimern Skrevet August 29, 2006 Forfatter Share Skrevet August 29, 2006 Det går da smått om sen framover... Ble ferdig med buret i kveld slenger ut noen bilder jeg tok i går kveld da det var nesten ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE34 Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 Såg ut som det hadd vørr ein frøkteli go`sveisar deinj! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet August 30, 2006 Share Skrevet August 30, 2006 Det buret så kongebra ut!! Skal du kjøre løp snart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimern Skrevet August 30, 2006 Forfatter Share Skrevet August 30, 2006 Det buret så kongebra ut!! Skal du kjøre løp snart? Buret ble helt topp skal kjøre løp 9 setptember, mangler bare å få godkjent bilen nå, men får gjort det i løpet av helgen Begynner å kjenne kriblingen i høyrefoten nå ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimern Skrevet August 30, 2006 Forfatter Share Skrevet August 30, 2006 Såg ut som det hadd vørr ein frøkteli go`sveisar deinj! He he.......... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet August 31, 2006 Share Skrevet August 31, 2006 Denna blir jo dritrå! Kjipt om noen kommer å kjøper'n for åtte laken etter første løpet da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimern Skrevet September 2, 2006 Forfatter Share Skrevet September 2, 2006 Denna blir jo dritrå! Kjipt om noen kommer å kjøper'n for åtte laken etter første løpet da.. Jepp, håper jeg berger for det ja, har i følge kjerringen lagt ned "noen" timer med jobb i den nå , så blir nok litt surt om noen kjøper'n ja . Men er heldigvis veldig lite kjøp og salg her oppe, men det er jo en del av gamet, så får bare håpe på det beste Fikk forøvrig bilen godkjent av Teknisk årskontrolant i går kveld, så får håpe posten gjør jobben sin, slik at jeg får tilsendt vonglisensen innen neste lørdag, for da skal jeg kjøre løp \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 Denna blir jo dritrå! Kjipt om noen kommer å kjøper'n for åtte laken etter første løpet da.. så får bare håpe på det beste / Er ikke stort annet å gjøre nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimern Skrevet September 6, 2006 Forfatter Share Skrevet September 6, 2006 Endelig nå er alt på plass, fikk vognlisensen i posten i dag, har fått sveisa diff'en i kveld så nå er jeg start klar !!! Blir bare å gå rundt å glede seg til lørdag nå. Må kansje ut å teste litt på skogsveien en tur i morgen kveld da(veldig forsiktig, skal ikke vrake rett før løp nei) , må jo testet at alt funker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimern Skrevet September 7, 2006 Forfatter Share Skrevet September 7, 2006 Litt nye bilder av ferdig dekorert bil Montering av sponsor-logoer Hadde litt uflaks da vi monterte logoer i Lyktehusene fram, lakken falt av Vært litt kjapp med grunnarbeid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE34 Skrevet September 11, 2006 Share Skrevet September 11, 2006 Har du bilder av skadene etter første løp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimern Skrevet September 11, 2006 Forfatter Share Skrevet September 11, 2006 Har du bilder av skadene etter første løp? Har ikke tatt noen enda, men har en plan om å slenge ut noen av det ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimern Skrevet September 12, 2006 Forfatter Share Skrevet September 12, 2006 Her kommer lit bilder fra mitt første løp "BMWE34" i farta 91 Stomperud... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE34 Skrevet September 29, 2006 Share Skrevet September 29, 2006 Kolles går det med motor oppussingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimern Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Kolles går det med motor oppussingen? Går no smått om sen framover. Håper å få demontert toppen i dag. Lasta ned AutoData i går kveld, fant ut at jeg hadde 139 gamper'n i stede for 149 Motorkode 23 6E B Men den går no godt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå