-taufic- Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 E46 er og blir den peneste 3 serien Det er jeg helt enig i!! hehe helt korekkt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 Absolutt pene eksemplarer av e46 Ci ! Har Geir Ove Tonet siderutene bak og fremme ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2006 Absolutt pene eksemplarer av e46 Ci ! Har Geir Ove Tonet siderutene bak og fremme ? Jepp, det har han.. Lurer på å gjøre det selv og, men er vel ikke bare lurt. Så jeg tror jeg driter i det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 Absolutt pene eksemplarer av e46 Ci ! Har Geir Ove Tonet siderutene bak og fremme ? Jepp, det har han.. Lurer på å gjøre det selv og, men er vel ikke bare lurt. Så jeg tror jeg driter i det Har samme type bil, bare i sølv. Har lenge tenkt på å tone rutene, men er det ikke vanskelig å få ut siderutene bak, eller bare filer man ned kanten når vinduet er fast montert ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2006 Absolutt pene eksemplarer av e46 Ci ! Har Geir Ove Tonet siderutene bak og fremme ? Jepp, det har han.. Lurer på å gjøre det selv og, men er vel ikke bare lurt. Så jeg tror jeg driter i det Har samme type bil, bare i sølv. Har lenge tenkt på å tone rutene, men er det ikke vanskelig å få ut siderutene bak, eller bare filer man ned kanten når vinduet er fast montert ? Det vet jeg ikke dessverre. Geir Ove har jo heller ikke gjort det sjøl da Men har ikke vært noe problemer med siderutene bak i etterkant. Derimot har det ikke festa seg helt i bakruta. Men det skyldes vel de som har gjort det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet Juni 7, 2006 Share Skrevet Juni 7, 2006 fett!!! nice biler det der skulle ønske jeg hadde mere penger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juni 7, 2006 Share Skrevet Juni 7, 2006 E46 er og blir den peneste 3 serien Det må jeg si meg enig i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjommin Skrevet Juni 7, 2006 Share Skrevet Juni 7, 2006 sweeta sweeta. detta så jo bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 7, 2006 Share Skrevet Juni 7, 2006 Det vet jeg ikke dessverre. Geir Ove har jo heller ikke gjort det sjøl da Men har ikke vært noe problemer med siderutene bak i etterkant. Derimot har det ikke festa seg helt i bakruta. Men det skyldes vel de som har gjort det.. Det er vanlig at filmen ikke setter seg i bakruta, man må selv trykke den inntil (med tommelen eller noe) etter 2 uker. Da setter den seg. Og hvilke modeller er dette? Ser det er facelift. Og tør jeg spørre om pris på skjønnhetene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2006 Det vet jeg ikke dessverre. Geir Ove har jo heller ikke gjort det sjøl da Men har ikke vært noe problemer med siderutene bak i etterkant. Derimot har det ikke festa seg helt i bakruta. Men det skyldes vel de som har gjort det.. Det er vanlig at filmen ikke setter seg i bakruta, man må selv trykke den inntil (med tommelen eller noe) etter 2 uker. Da setter den seg. Og hvilke modeller er dette? Ser det er facelift. Og tør jeg spørre om pris på skjønnhetene? Det har han gjort, men festa seg ikke likevel.. er 2 mnd siden ca nå.. 320Cd'en er 2004(prod oktober 03 tror jeg det var) og 325Ci'en er 2003(prod mars 03) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 8, 2006 Share Skrevet Juni 8, 2006 Og prisen a? Eller er den litt hemmelig.. Kan hende det blir en slik bil på meg neste gang jeg skal bytte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
3XXTouring Skrevet Juni 8, 2006 Share Skrevet Juni 8, 2006 Hvordan legger jeg inn bilder av min egen bil? ps. fine coupèr! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Plow Skrevet Juni 8, 2006 Share Skrevet Juni 8, 2006 To deilige biler. Klarer bare ikke helt tanken på diesel i en slik bil (320Cd'en), selv om det er en super duper moter isolert sett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 FETE BILER!!! Hvilke splitters sitter det på den sorte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 To nydelige biler Skulle ikke vært lovt å poste bilder av så fine og lekkre biler som gjør at vi med gamle biler blir sjalu MÅ bare ha meg E46 Coupe til neste år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå