BDC Skrevet Juni 5, 2006 Share Skrevet Juni 5, 2006 http://www.e90post.com/forums/attachment.php?attachmentid=27675&stc=1&d=1149474932 http://www.e90post.com/forums/attachment.php?attachmentid=27674&stc=1&d=1149474932 og en photoshop: E92 har virkelig potensiale ps. takler ikke dette forumet å behandle de to øverste linkene med tags? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 5, 2006 Share Skrevet Juni 5, 2006 Det er lagt inn inn en sperre på alt som ikke slutter på .jpg/.gif/.bmp ol. fordi det ble misbrukt på forumer rundt over verden den tiden det var så pop med alle slags html/jpeg-viruser. Når det gjelder bilen: Jeg er ikke helt overbevist, det må jeg innrømme. Den har Audi baklykter og Audi bakstusser, og på tross av at den ser ganske lav ut har den veldig høye hjulbuer foran, så den vil kreve upraktisk mye senking for å se bra ut.. Menmen.. får vente med endelig dom til man har fått studert den litt bedre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juni 5, 2006 Share Skrevet Juni 5, 2006 Med den fargen er jeg helt solgt Litt M-teck så er den mer eller mindre perfekt. Gleder med skinnsykt til jeg kan se den live Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juni 5, 2006 Share Skrevet Juni 5, 2006 Enig med Gunnar når det gjelder hekken på E92, personelig syns jeg også at E90 baklyktene er penere(sikkert den eneste her på forumet ). Men fra denne vinkelen og med de felgene var den rå . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BDC Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2006 jeg liker svært godt E92, også bakparten. baklyktene syns jeg er mye bedre på E92 enn på E90. men med sine linjer kler bilen best mørke farger (skjuler de grusomme linjene nederst mellom bakskjerm og dør) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 Sinnsykt pen bil.. tenker dette er noe av det beste bmw har gjort.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juni 7, 2006 Share Skrevet Juni 7, 2006 En som har PS litt M-tech på E92'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Juni 7, 2006 Share Skrevet Juni 7, 2006 En som har PS litt M-tech på E92'n heeh tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BDC Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2006 alec kan sakene sine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juni 8, 2006 Share Skrevet Juni 8, 2006 alec kan sakene sine Ja, han er ganske god i PS !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Juni 8, 2006 Share Skrevet Juni 8, 2006 Fra den vinkelen så ble det jo kjempebra, men ser den ut som en Audi Men kanskje med en annen fanger bak + 2 dobble endestusser og ikke en på hver side, så blir dette bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 8, 2006 Share Skrevet Juni 8, 2006 Jeg synes e92 ser meget bra ut.. Og med m-tech ble den ikke noe mindre attraktiv. Så ikke umulig det blir en ny slik en neste gang det blir bil på meg.. Evt en forholdsvis ny e46.. Meget vakkert... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå