mEhE Skrevet Juni 6, 2006 Skrevet Juni 6, 2006 eneste amcar som duger for meg er camaro transam corvette osv... de er råå! men di lange firkantete mindre sportslige karrosoritypene er fæle..
Schnellfahren Skrevet Juni 6, 2006 Skrevet Juni 6, 2006 Det der er jo selve definisjonen av begrepet "flak"... Ikke mye pen Hver sin hobby
Dannis Skrevet Juni 6, 2006 Skrevet Juni 6, 2006 usa's svar på den lille bybilen. litt morsomt at den faktisk heter "town car". snedig bil som er lett og parkere
Bare_egil Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Skrevet Juni 6, 2006 den er rundt 6 meter lang og litt smalere enn en vanlig lastebil.
FTE Skrevet Juni 6, 2006 Skrevet Juni 6, 2006 Romslig og behagelig kjerre det der tenker jeg Men skulle jeg hatt en amcar nå, hadde det nok blitt en `70 Dodge Charger. Det er muskelbil det
Filur Skrevet Juni 6, 2006 Skrevet Juni 6, 2006 huhei... lakket den svart så har det vært en super gangster-tralle. Skikkelig US V8'er er en opplevelse i seg selv, lyden er jo tross alt halve opplevelsen..
325i-Handicapraser Skrevet Juni 6, 2006 Skrevet Juni 6, 2006 Ja huff :S liker endel gamle am-car! men den der er jeg ikke særlig fan av men sikkert arti bil å cruise rundt i da
|Andreas| Skrevet Juni 7, 2006 Skrevet Juni 7, 2006 Det var et stooort flak Hvor mange hester sitter det i den motoren? Ikke lite tenker jeg
Señorita86 Skrevet Juni 7, 2006 Skrevet Juni 7, 2006 Får si som flere andre her... Amerikanerne har bygd en del tøffe biler, men for mitt vedkommende er den der overhodet ikke en av dem... Slagskip Men, men, hver sin smak
Steffan C Skrevet Juni 7, 2006 Skrevet Juni 7, 2006 Huff, får frysninger jeg . Hvis jeg måtte hatt en amcar, så hadde det blitt en rundt -70 mod Dodge Challenger, -68 mod Pontiac Firebird eller -67 mod Camaro .
|Andreas| Skrevet Juni 7, 2006 Skrevet Juni 7, 2006 Av snåle AMCars, syns jeg 70mod Plymouth Super Bird er det kuleste
eriklepe Skrevet Juni 8, 2006 Skrevet Juni 8, 2006 hehe, denne er så stygg og harry at det er tøft. Kunne godt tenkt meg en slik, fargen passer bilen bra også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå