mms Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 Har planer om å ta av 320i merket bakpå bilen. Hva slags måte er den enkleste? Og hvordan gjør jeg det? Er det lakk bakom de merkene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mms Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2006 Noen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 det er lakk bak de ja.. prøv med en liten kniv. når emblemet er fjernet, tar du enten litt sitrusvaskemiddel og tar bort limrestene. eller så får du tak i en sånn plastrondell. som du kan fjerne limrester og slikt med. uten å skade lakken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 Hårføner og tanntråd er viss bra å bruke. Varm opp med føneren. Forsiktig vel og merke. Dra så tanntråd mellom merket og karossen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mms Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2006 Tror jeg prøver den med hårføneren:) Takk for hjelpen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 Er som flere sier her. Det er å bruke en hårtørker. Den klarer ikke (med mindre man kanskje har en spesiell en og er 1mm fra lakken) å ødelegge lakken. Jeg brukte hårtørker først, så en kniv. Blandet litt mellom dem. Tok også på noe avfettning innimellom (krever polering på nytt etterpå). Du burde bruke en klut eller noe liknende mellom kniven og lakken når du vipper/skjærer i limputen bak der. Når du har fått av merkene, så vil det nok være en del rester igjen der, og der fortsatte jeg med avfettning og en "skarp" plastikkdings for å fjerne restene. Til slutt så polerte jeg og alt var borte. Satt forsåvidt på "nye" merker etterpå --> Lenge leve det individuelle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 Whitespirit er flott til å få vekk limrester med. Polér etterpå bare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå