Gå til innhold

rabatter i nettbutikker??

jelpoole
 Share

Burde vi på bimmers/bmwguiden.no ha rabatter på noen nettbutikker?  

54 stemmer

1. 1. Burde vi på bimmers/bmwguiden.no ha rabatter på noen nettbutikker?

• Ja
      52
    • Nei
      2
    • Bryr meg ikke
      0

Anbefalte innlegg

enig der!

jeg er medlem av

racers.no (gatebil klubb i mandal)

der har vi masse rabatt på mange ting fra felger dekk stying tilåmed! mat :P-

så dette burde kunne fikses vil jeg tro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vel litt vanskeleg å gjennomføre det her ettersom me ikkje betaler noko medlemskontigent?

Det er vel egentlig ikke et generelt formelt "krav" om at man skal betale penger for å være medlem av et forum eller en klubb. Problemet er at du i dag ikke kan bevise at du er medlem av bimmers... med mindre du ikke har tilgang til internettet når du står i butikken da... :lol: ... Jeg tror dette er en smal sak som kan løses med f.eks et autorisert medlemsbrev/sertifikat fra Gunnar (og/eller den han bemyndiger) pr. e-mail. En annen tanke er at man faktisk skal konstituere seg selv som en klubb med bl.a et representativt styre for i lovlig og formel forstand kunne betraktes som en interesseorganisasjon. Hvorfor ikke ?... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men...så lenge det er gratis å vere medlem her vil eg tru mange vil melde seg inn berre for å få denne rabatten, men ikke av andre grunnar. Dermed vil bimmers.no stå igjen med mange medlemmer som ikkje seier eller gjer nokon ting for sida...

d går jo å ordne forskjellige typer kontoer. en som du betaler før me forskjellige fordeler, og en gratis som du bare kan bruke forume å sånt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men...så lenge det er gratis å vere medlem her vil eg tru mange vil melde seg inn berre for å få denne rabatten, men ikke av andre grunnar. Dermed vil bimmers.no stå igjen med mange medlemmer som ikkje seier eller gjer nokon ting for sida...

Du har et poeng, men er det egentlig et problem ?... det er selv i dag kun en mindre prosentandel av medlemmene som skriver innlegg... de fleste nøyer seg faktisk med å lese innlegg. Når det er nevnt... kom igjen folkens... forumet blir ikke bedre enn summen av samtlige innlegg/bidrag... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har et poeng, men er det egentlig et problem?

I grunn ikkje. Ikkje anna enn viss det fyller opp ein eller anna server med rot og skrot, men det har eg i grunn null og niks peiling på så det skal eg la vere å uttale meg for mykje om :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en eventuell medlemmsavgift synest jeg bør være på 150 pr år...alle har vel råd til d, eller?

JA, selvfølgelig..Vi kjører jo BMW!

sku te å si det selv!

Bimmers medlemskort hadde vært rått!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne uten problemer vært betalende medlem på denne siden! Dette er vel det beste forumet jeg har vært medlem på, får hjelp til alt jeg lurer på. Så betal-medlemskap hadde ikke vært dumt nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...