Gå til innhold

rabatter i nettbutikker??

jelpoole
 Share

Burde vi på bimmers/bmwguiden.no ha rabatter på noen nettbutikker?  

54 stemmer

1. 1. Burde vi på bimmers/bmwguiden.no ha rabatter på noen nettbutikker?

• Ja
      52
    • Nei
      2
    • Bryr meg ikke
      0

Anbefalte innlegg

Man trenger ikke skrive masse innlegg for å like bimmers, har trålet forumet her i flere måneder nå å betaler gjerne 150,- i året for å få lese vidre.

Står mye nyttig her å folket har god peiling på bil =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har greid å få til en avtale med autocustom.no og vi får der 10% rabatt på alt vi kjøper!!!

de måtte bare ha en sikring på at ikkemelemmer ikke fikk handlet med rabatt!!

gunnar har fått beskjed og jeg håper han kan fikse noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men skal vi ha rabattavtaler må vi som det har blitt sagt ha noe medlemssystem. Jeg har ikke lyst til å lukke forumet for ikke-medlemmer, og heller ikke lyst til å slette 3700 brukere om folk ikke melder seg inn. Det må heller eksistere et medlemsregister med medlemskort og rabattavtaler til de som er betalende medlemmer i så fall..

Men medlemskort koster jo en del å lage, og administrasjonen er en del arbeid. Alternativet er å bruke samme medlemskort som BMWCCN. De er billige og fungerer jo bra, men ser ikke så proffe ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men medlemskort koster jo en del å lage, og administrasjonen er en del arbeid. Alternativet er å bruke samme medlemskort som BMWCCN. De er billige og fungerer jo bra, men ser ikke så proffe ut.

Betaler 50kr ekstra for ett litt mere fancy kort jeg! :)

Kan godt slenge meg med på en rabatt avtale her jeg om det skulle være av intresse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem produserer skikkelige medlemskort og hva koster det?

Må jo få noen til å designe de også, heller ikke det enkleste.

Slike som BMWCCN bruker er det desidert enkleste - da er det EN forsendelse til hver innmeldte, hvor faktura og medlemskort er i ett, og medlemskortet er ikke gyldig før man har oblat eller stempel fra banken. Men ser jo det at de kunne vært kulere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig synes jeg ikke rabattavtalene i BMWCCN er så gode som de burde vært. Vi er heldige som har Morris i nærheten, siden de er en av få BMW-forhandlere som gir 15%, men ellers er det jo ingenting i nærheten som gir oss rabatt meg bekjent. F.eks. skuffende at vi ikke har noen (lokal) avtale med Mekonomen og BilXtra (som forøvrig har skrudd ALLE prisene opp rundt 40-50% en eller annen gang i løpet av de siste månedene??). Veldig få (ingen?) dekk/tuning/styling/stereosjapper bortsett fra OS/GS/Schmiedmann såvidt jeg har fått med meg. Dessuten finnes det ingen komplett liste noe sted, kun over BMW-forhandlerne.

Et evt. medlemsskap her inne ville ikke blitt dyrt. Det ville blitt for å dekke inn serverkostnader, evt. treffkostnader, innkjøp av et lite varelager og medlemskort. Det vil jo aldri bli aktuelt med et blad tilsvarende Fahrfreude som koster en formue.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med KOED? De selger jo som hakka møkk til folk her på forum. Faktisk er dette forumet en skikkelig god reklame for KOED.

Det kan jo ikke skade å snakke med dem ihvertfall.

Ang. medlemskort, kan sikkert jeg snikre sammen en brukbar layout. Jeg kan evnt. lage flere forslag og ta en avstemning.

Skulle tro alle som var intressert har råd til 150 kroner i året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får BMWCCN rabatt på Mekonomen :)

Prøvde på det en gang uten at de kjente noe til det.. så har fått en kompis som har 40% til å handle for meg i stedet.. er jo greit det altså, men gidder ikke mase på ham for småting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...