Ole-Fredrik Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 Har funnet dette Angel Eyes kit `et på Finn.no. Noen som vet om dette er noe greier?? Eller bare drit? Lett å montere står det, 10-15 minutter... Har en E46 sedan som hadde jag hadde tenkt å montere angel eys i.. http://www.finn.no/finn/bap/object?finn ... 13&tot=614 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JohnDeere Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 Kunne godt tenke meg å få svar på dette jeg også.. lurte også på å bestille Predator Chromium fra Bimmian.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mangel Skrevet Juni 7, 2006 Share Skrevet Juni 7, 2006 Det ser jo greit ut, hehe Men du veit jo ikke hvordan det er før du har prøvd å montere det. Men siden ringene er av plastik og blir lyst opp av en diode på hver ende så må jeg jo si jeg lurer på om de lyser like skarpt på hele ringen. ser sånn ut på bildet men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet Juni 7, 2006 Share Skrevet Juni 7, 2006 Detter er LED og lyser derfor ikke spesielt bra. Er du ute etter kvalitet som varer litt, og syntes på dagstid kan du se etter CCFL ringer. Sjekk: - Bimmian.com - Ebay.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juni 7, 2006 Share Skrevet Juni 7, 2006 Må også *passe på* at bilen ikke ser ut som den er på syre da Kan fort skje når ringene lyser for mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Fredrik Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2006 Ja, jeg må si meg skeptisk jeg også til hvor skarpe ringene vil lyse me LED.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juni 7, 2006 Share Skrevet Juni 7, 2006 Denne linken kan kanskje være til hjelp med montering ol. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=14997 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet Juni 8, 2006 Share Skrevet Juni 8, 2006 Kjøp kittet du og kom tilbake med bilder og info!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Juni 8, 2006 Share Skrevet Juni 8, 2006 Trur du skal bare styr unna de kittet der... anbefaler deg CCFL, har hatt det selv og det ser ok ut på dagen og nice på kveld/natt begynne å kjøpe led med under halvparten av styrken som kun vil lyse pent når det er _mørkt_ ute er waist of moeny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet Juni 8, 2006 Share Skrevet Juni 8, 2006 Så det er ikke noe og satse på det der altså? Link til ccfl?? Har funnet mange på ebay men vet ikke hvilken styrke jeg bør ha.. Vil at det skal lyse hvitt med litt blåskjær i kanskje.. Men mest hvitt.. Tips?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Fredrik Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2006 Tror jeg styrer unna dette ja Men legg ut bilder hvis noen velger å kjøpe dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 9, 2006 Share Skrevet Juni 9, 2006 Fikk Chromiumringene mine i dag fra wwwjlevisw.com. Får dem på senere i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Fredrik Skrevet Juni 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2006 Ble meget bra Mr.Stream..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 9, 2006 Share Skrevet Juni 9, 2006 Ifølge bildene, se det ut som predator iaf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnusble Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 Så det er ikke noe og satse på det der altså?Link til ccfl?? Har funnet mange på ebay men vet ikke hvilken styrke jeg bør ha.. Vil at det skal lyse hvitt med litt blåskjær i kanskje.. Men mest hvitt.. Tips?? CCFL ringer selger de på www.czt.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå