Dr_S Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 Telemarkstur søndag 11.06.06, kjørerute og tider Da inviterer Telemarksavdelingen til en rundtur på Søndag. Alle som har annledning til å delta er velkomne! Her er program for Telemarksturen til Søndag (11.06): NB!! Oppmøte kl: 10.45 !!!!(Kvalitet Gatekjøkken) Vi starter fra Skien (Gråtenmoen , Kvalitet Gatekjøkken)) kl. 1100, og kjører RV36 mot Notodden. På Notodden kjører vi ned til rundkjøringa ved Heddalsvannet, og tar en tur opp den berømte Storgata (se opp for rånere og fartsdumper). Etter ca 500 meter i gata tar vi til venstre ved kirka og kjører ned til Øvre Tinfos, og samles ved Fylkesgalleriet. Her er det flotte omgivelser med muligheter for fotografering. Vi tar en times pause her, og for de som føler trang til å presse noen runder i gata sammen med rånerne, er det også muligheter for det. Ca klokka 1330 drar vi fra Notodden, og tar E134 mot Seljord, hvor vi møtes ved Sjøormen Kro, som ligger ca 500meter fra krysset mot Haukeli. Her er det muligheter for å spise middag, og vi setter av et par timer til det. Ferden går videre ca kl. 1630, og vi kjører videre til Bø. Her kjører vi til høyre i rundkjøringa, og tar en oppstilling ved jernbanestasjonen før vi setter kursen mot Grenland igjen ved 18-tida. Hjemme før kl 1900. Spørsmål vedr. Telemarksturen kan rettes til undertegnede på 99797259. mvh trond thorsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 Detta blir gromt! Jeg er 99,99% sikkert med Gleder meg til å ture ned doktorn Håper på å få med Ole M. Øyvind og Jon i hvert fall! Får passe på å ta det pent på e18 i motsetning til visse andre Jeg har ikke råd til bot! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2006 Ja, vi kan jo samles en plass før avreise...Og denne helga skal du IKKE på fylla espen Ellers kommer du deg faen ikke opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 Virker som en stygg rute og begi seg utpå med minmal fjæringsvei. Ser for meg noen skjellsord og urunde felger. Men en god tur til alle som drar. Håper godværet holder stand! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 8 timer?! Kan jo like godt kjøre til Hamar på bimmers-treff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2006 Tror det blir litt fler biler på dette her enn oppe på Hamar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Juni 7, 2006 Share Skrevet Juni 7, 2006 Ja, vi kan jo samles en plass før avreise...Og denne helga skal du IKKE på fylla espen Ellers kommer du deg faen ikke opp Hehe nei jeg skal ikke det... Det var ikke fylla sist, jeg hadde bare kjørt helt til klokka fem Vi samles før avreise ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juni 7, 2006 Share Skrevet Juni 7, 2006 Er jo fra notodden jeg så tar turen med fra der ! Apropos pene steder å ta bilder av bilen sin på er Næringsparken. Næringsparken ligger helt nede ved Heddalsvannet og når det er i skumringens time skal du lete lenge etter bedre photoshoot -plass ! For å komme til Næringsparken følger du bare E134, tar av til venstre i rundkjøringen i bunn av storgata og følger vegen ned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2006 For å komme til Næringsparken følger du bare E134, tar av til venstre i rundkjøringen i bunn av storgata og følger vegen ned. Eller høyre, hvis man kommer fra retning Tuven Er det ikke helt nede ved videregående der da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Juni 7, 2006 Share Skrevet Juni 7, 2006 Hmm, dette kunne jeg tenkt meg å vært med på. Har vært totalt fraværende alt som heter klubb virksomhet til nå - litt mye jobbing antar jeg? Men akkurat den datoen har jeg bursdag Hvordan er det ellers med "Telemarks benken" da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2006 Bedre måte å feire bursdagen på, finnes det? Se masse fine BMW og litt kjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juni 7, 2006 Share Skrevet Juni 7, 2006 For å komme til Næringsparken følger du bare E134, tar av til venstre i rundkjøringen i bunn av storgata og følger vegen ned. Eller høyre, hvis man kommer fra retning Tuven Er det ikke helt nede ved videregående der da? Stemmer det, der er det helt tomt på Søndagene, my bedre å være der nede enn ved Kanalgalleriet, tror det er utstilling der på Søndagen også ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2006 Samling i Tønsberg: Select (Døgnet) på Kjelle kl 09.15, avreise til Danebo kro v/ e18 for å ta med de som evt ikke kjører innom Tønsberg for å være med. Oppmøte Danebo ca kl 09.45. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 Ja, i stad kom jeg hjem fra en knallbra dag på tur med BMW CCN. Vi kjørte 6 biler fra Vestfold regionen til Skien der det sto nærmere femten biler å ventet... Kjørte derifra til Notodden kl 11, så stopp der for bilder og litt avslapping. Så kjørte vi videre til Seljord for mat og avslapping, og bilder Så til Bø, der vare bilder igjen, og topp underholdning fra de lokale rånerne, faen for en gjeng, de kjørte frem og tilbake konstant (vi sto på jernbanestasjonen), laureler, mercedeser og (naturligvis?) militære bilER, ja faktisk, to forskjellige... Så var det frisk kjøring tilbake til Skien... Statoil etter Porsgrunn før Telemarksporten tok jo da Dr_S her på forumet viftereima si og vi tauet han hjem til Tønsberg... Helgeroa-Larvik- Sandefjord-Tønsberg, ikke E18 altså Veiene fra Skien til Notodden og til Seljord og så til Bø og tilbake til Skien anbefales på det VARMESTE til fartsglade bmw-sjåfører som liker en god kombinasjon av null fotobokser (null politi? ), GODE svingete veier, flott natur og flotte strekker Oppdatert galleriet jeg har bildene mine på med bilder fra BMW CCN Telemarks-tur i dag (11.6.06); http://www.oppbrukt.net/gallery/ Notodden; Den gråe er min; Sjøormen kro, Seljord; Perfekt; Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 hehe, hørtes ut som en jævlig bra tur det gitt.. =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå