SeT Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 Nå har jeg endelig tatt avgjørelsen om at jeg må selge e30'en! Fakta om den: 89 mod 325i e30 med Mtech-2 Styling. 231000 km Importert til norge i 98 Delfingrå metallic Sentral Lås, Avtagbart hengerfeste, El takluke, El vinduer foran, utetemp måler, Skinn interiør, Abs, Sentral lås, El. justerbare speil, Servo, Avtagbart hengerfeste, 25% LSD(diffbrems), Mtech ratt. 15 tommers alu felg med 195/50-15 dekk, Varmebeskyttende vinduer, Grønn solbeskytter på frontvinduet, hattehylle med "integrert" gardin, Det er en del rust på bilen som burde taes. Rusthull i hjulbue høyre bak(ved deksel over batteriet)+ rust på utsia av hjulbuen, lite rusthull i venstre hjulbue bak. 2 rustflekker på baggasjelokk(overflate) En abs føler som er defekt. Litt steinsprutskader. Har forresten en liiten parkeringsbulk på høyre fremskjerm+ liten sprekk i frontfanger. Er noe galt med låsen på passasjer siden. Får bare åpnet og låst den av og til. Senket 60 foran - 60/30 bak - FK Supertec(kjøpt hos koed.dk - dempere+fjører) Byttet motor for 1 mnd siden, til en motor som har gått 179000 Sitter slitte 195-50/15 dekk på bilen nå Interessert? Legger bilen ut for salg på autodb i morra, etter jeg har fått tatt nye bilder. http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1135310 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 Prisant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 Nyvasket, eller lekasje?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2006 Prisant? Rundt 40000 Nyvasket, eller lekasje?? Nyvasket:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2006 .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2006 store bilder HER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsen Skrevet Juni 9, 2006 Share Skrevet Juni 9, 2006 virkelig pen E30 Liker bedre og bedre ///Mtech 2 for hver gang jeg ser det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Larsen Skrevet Juni 10, 2006 Share Skrevet Juni 10, 2006 i regna me at du lett for solgt na.. groom bil as.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Juni 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2006 Satser på det ja! Faktisk en som eide bilen før som VIL ha bilen:P han må bare få sin bil vekk først! men en som har sagt han tar den for 36000! avventer det litt vertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 10, 2006 Share Skrevet Juni 10, 2006 Ja 36000 kan vel jeg også gi:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Juni 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2006 Har mest sannsynlig solgt den på mandag nå! Skal bare ha den opp på bukk og så se under... Ser det greit ut så blir det salg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Larsen Skrevet Juni 10, 2006 Share Skrevet Juni 10, 2006 36 e alt for lite for na bilen dær.. hadde i stått som eier hadde den ikke gått for under 50 vertfall!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 50 for en bil med rustskader? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Juni 16, 2006 Share Skrevet Juni 16, 2006 Rusten i hjulbuene er det sånn at hele hjulbuen må byttes, eller er det så lite at man kan skjære ut og sveise på en plate? Hvordan er det med rust i kanaler og slik? Jeg er veldig interessert i bilen, men pappa holder tilbake fordi han var skeptisk til rusten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Juni 16, 2006 Share Skrevet Juni 16, 2006 Ikke for å ødelegge annonsen din men du skriver jo mer negativt enn positivt med bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg