sindre21 Skrevet August 27, 2006 Forfatter Skrevet August 27, 2006 etter og hentet bilen fra lakkerer og gått over lakken fant jeg litt småting som må fikses på men det tar jeg når bilen er ferdig for pappa er litt lei av og kjøre fram og tilbake fra minnesund med bilen på henger når lakkerer er i mjøndalen
sindre21 Skrevet September 9, 2006 Forfatter Skrevet September 9, 2006 her er noen bilder fra at jeg har så smått begynt og montere litt på bilen venter på resten av delene fra lakkerer.noen som veit om det er vanskelig og sette på rails?
OWP Skrevet Oktober 17, 2006 Skrevet Oktober 17, 2006 tror bilen din kommer til å bli ganske så smooth, hvordan går det med resten av delene, montering osv. få selngt ut noen nye bilder her Sindre. hilsen ole.
sindre21 Skrevet Oktober 20, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2006 skal få tatt noen bilder i kvled og se omm jeg får lagt dem ut i kvled eller i morgen har fått satt på to dører
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Oktober 20, 2006 Skrevet Oktober 20, 2006 Har et tak med rails å sort taktrek te dæ, bare å plukk av å flytt over Samme stand som døren du kjøpt av mæ.. Ser ut som de blir en fin touring
sindre21 Skrevet Oktober 24, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2006 kim@etnorgeikrig.com skrev: Har et tak med rails å sort taktrek te dæ, bare å plukk av å flytt over Samme stand som døren du kjøpt av mæ.. Ser ut som de blir en fin touring kan hende jeg er intresert i tak rails men må bare regne litt først betalt lakkerer og kjøpt meg vinter bil forrige uke så litt skrant med penger
sindre21 Skrevet Oktober 24, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2006 nå har jeg fått satt på litt deler på bilen men det har vel gått litt treigt så må legge i høy gir nå fan satt på to dører masse justering uff hater det her er motor rommet i dag det skal jeg lakkere sølv og dekslene på motor blir lakkert i samme farge som bilen
Bare_egil Skrevet Oktober 25, 2006 Skrevet Oktober 25, 2006 blir bra dette sindre:D du får si i fra hvis du trenger hjelp til å sette sammen noe...
OWP Skrevet November 1, 2006 Skrevet November 1, 2006 detta blir bra Sinde, bare å si i fra her også, blir jo helt pro med den fargen, også er den enda fetere når du ser den live:). tro meg. Mvh Ole
Larsinnj Skrevet November 2, 2006 Skrevet November 2, 2006 Dette blir jo en veldig pen bil! Keep up the good work!!
Bare_egil Skrevet November 2, 2006 Skrevet November 2, 2006 OWP skrev: detta blir bra Sinde, bare å si i fra her også, blir jo helt pro med den fargen, også er den enda fetere når du ser den live:). tro meg.Mvh Ole er du her altså ole w....
OWP Skrevet November 3, 2006 Skrevet November 3, 2006 Bare_egil skrev: OWP skrev: detta blir bra Sinde, bare å si i fra her også, blir jo helt pro med den fargen, også er den enda fetere når du ser den live:). tro meg.Mvh Ole er du her altså ole w.... er det ALTSÅ MR Egil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå