Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha min E 46 sedan , 98 modell inn på service snart nå 8) . Bilen har nå rullet 128000 km, å er klar for en service. Noen som vet hva jeg kan regne me å måtte skifte ?? Foringer osv................. :lol:

Hadde Inspectin 2 på 110000km for vel 1 år siden....

Skrevet
Skal ha min E 46 sedan , 98 modell inn på service snart nå 8) . Bilen har nå rullet 128000 km, å er klar for en service. Noen som vet hva jeg kan regne me å måtte skifte ?? Foringer osv................. :lol:

Hadde Inspectin 2 på 110000km for vel 1 år siden....

trodde inspection II var den mest omfattende servicesjekken. Da skulle vel det være lite som er slitt et år senere?

Skrevet

min bil skal ha inspeksjon 2 om 3000 km (har gått 125000 nå.) hvis duhadde inspekjon 2 på 110, sjkal du ikke ha det igjen nå?

Min e46 (2001) har serviceintervaller på 22000 km. sjekka med en kompis som jobber på bilverksted, skulle få inspeskjon 2 for 3400. da kommer i tillegg eventuelt deler som er slitte som må byttes. Så jeg tror at du ikke skal ha inspeksjon 2 igjen... enda :D

Skrevet

Ole-Fredrik:

Ring Øyvind Moe på 90023845 hos Moe Auto i Hillevåg. Han er dreven BMWmekaniker. Jobbet tidligere på Bavaria. Faktisk siden de startet på Forus. Han er en av de eneste jeg bruker til servicer og reperasjoner. Billig og har masse erfaring og kompetanse.

Han holder til i samme bygg som Nylund bilelektrisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...