Odde Skrevet Juni 7, 2006 Skrevet Juni 7, 2006 Hei! Noen som har greie på hvor lang rustgaranti Bmw opererer med? Jeg har en 99 modell E46 og det har begynt å komme rust på innsiden av forskjermen.I tillegg har det også begynt å ruste litt på A -stolpene etter steinsprut. Skikkelig kjipt...
Odde Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Skrevet Juni 7, 2006 Er vel en 10-12 år vel... Men dekker dette f.eks steinsprut? Innbiller meg at det ikke gjør det, men håper...
Pauls1 Skrevet Juni 7, 2006 Skrevet Juni 7, 2006 6 år gjelder vel rustgarantien. dvs, du er for sein ute.
tommye46 Skrevet Juni 8, 2006 Skrevet Juni 8, 2006 Rustgarantien gjelder vel uansett på gjennomrustning?
Sperre Skrevet Juni 8, 2006 Skrevet Juni 8, 2006 Litt ot, men har en 00' mod e46, rett under panseret, under nyrene har det rustet, men forige eier har bare lakkert over dette med en sprayboks. Kan jeg få dette på garanti ?
Gunnar Skrevet Juni 8, 2006 Skrevet Juni 8, 2006 Er vel en 10-12 år vel... In our dreams.. BMW er blant de desidert dårligste på garanti. I skikkelig Lada-klasse. Helt tragisk. 2 års nybilgaranti og 6 års garanti mot gjennomrustning...
Odde Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Skrevet Juni 8, 2006 Er vel en 10-12 år vel... In our dreams.. BMW er blant de desidert dårligste på garanti. I skikkelig Lada-klasse. Helt tragisk. 2 års nybilgaranti og 6 års garanti mot gjennomrustning... Hmm... Takk for alle gode svar! Da ser det ut til at jeg får vrenge lommeboka selv da... Merkelig at BMW har så dårlig garanti...
|Andreas| Skrevet Juni 9, 2006 Skrevet Juni 9, 2006 Litt ot, men har en 00' mod e46, rett under panseret, under nyrene har det rustet, men forige eier har bare lakkert over dette med en sprayboks. Kan jeg få dette på garanti ? Det lurer jeg også på. Bør vel ta en tur til BMW og spørre, før det er forsent
Saltkjelen Skrevet Juni 9, 2006 Skrevet Juni 9, 2006 Som Gunnar sier er faktisk BMW garanti verstingen. Ikke skjønner jeg hvorfor, men jeg syns 2 år og 6 år mot rust er i det minste laget. Se selv hvor gode garantier konkurrentene leverer.. Her er en artikkel skrevet av Dinside om nettopp dette!
SkvaldreBajas Skrevet Juni 10, 2006 Skrevet Juni 10, 2006 Gjelder 6 års rustgaranti i norge -også selv om bilen er bruktimportert fra tyskland? Hørt rykter om det, men noen som har testet? Om BMW forhandler får dekket dette fra fabrikken i tyskland?
SanMiguel Skrevet Juni 10, 2006 Skrevet Juni 10, 2006 ja, det tas bilde og rapporteres til tyskland og rapporten behandles og du kan få bestille\få time hos rustbehandler her i noreg dette gjelder hvertfall mercedes. har akkurat skiftet alle dører på en mercedes 2000 modell for mercedes sin regning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå