Gå til innhold

Sykt, sykt dyr e36!

John H
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå er det da sinnsykt mange her inne som annonserer sine 1991 325'er med sveivevinduer og manuell luke til 85-100.000....

Dette er en 1997 med en god del utstyr, i mine øyne mangler den bare skinn og el.vinduer bak.

170.000 er absolutt i drøyeste laget, men 70.000 hadde vært en STEIKE fin pris.

Skal han få solgt denne må han nok ned mot 120-110.000

Tror ikke jeg ville gitt noe mer for den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det da sinnsykt mange her inne som annonserer sine 1991 325'er med sveivevinduer og manuell luke til 85-100.000....

Dette er en 1997 med en god del utstyr, i mine øyne mangler den bare skinn og el.vinduer bak.

170.000 er absolutt i drøyeste laget, men 70.000 hadde vært en STEIKE fin pris.

Skal han få solgt denne må han nok ned mot 120-110.000

Tror ikke jeg ville gitt noe mer for den.

Er desverre alt for mange der ute som er villig til å betale det. Derfor er mange overpriset. En kamerat solgte nettopp sin e36 325 til 75 000kr, samme pris som han betalte for den 2 år tidligere. Han hadde kjørt på den 60 000km siden han kjøpte den. Solgte den uten sommerhjul og stereo. Veldig lite utstyr på den også. Så så lenge folk betaler mye setter folk prisene høyt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er desverre alt for mange der ute som er villig til å betale det. Derfor er mange overpriset. En kamerat solgte nettopp sin e36 325 til 75 000kr, samme pris som han betalte for den 2 år tidligere. Han hadde kjørt på den 60 000km siden han kjøpte den. Solgte den uten sommerhjul og stereo. Veldig lite utstyr på den også. Så så lenge folk betaler mye setter folk prisene høyt :(

Tipper det var litt rust og den har gått over 100 000 km lengre en denne som er annonsert?

Men denne som var annonsert hadde ikke særlig mye utstyr og han er heldig for han mye mer en 100 000..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper det var litt rust og den har gått over 100 000 km lengre en denne som er annonsert?

Men denne som var annonsert hadde ikke særlig mye utstyr og han er heldig for han mye mer en 100 000..

Tror den hadde gått ca 180 000. rust er jeg ikke sikker på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...